بازنویسی فارسی عنوان: دف نوازی و دمام نوازی در جشنواره بین المللی صحنه نمایش فجر ۴۲

دف‌نوازی و دمام‌نوازی در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

0 نظر


مراسم دف‌نوازی و دمام‌نوازی به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) در محوطه صحنه نمایش شهر و پهنه رودکی برگزار می‌شود. این برنامه در حاشیه چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر تدارک دیده شده است و از ساعت ۱۶ تا ۱۷ برگزار خواهد شد. این مراسم به مناسبت روز پدر و تبریک به تمامی شیعیان و علاقه‌مندان آیین‌های سنتی برگزار خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، محوطه مجموعه صحنه نمایش شهر و پهنه رودکی، امروز پنجشنبه ۵ بهمن و همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی(ع) میزبان مراسم دف‌نوازی و دمام‌نوازی می‌شود.

این برنامه که توسط کانون نمایش‌های خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی در حاشیه چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر تدارک دیده شده است، ساعت ۱۶ در محوطه مجموعه صحنه نمایش شهر آغاز و تا ساعت ۱۷ به سمت پهنه رودکی ادامه دارد.

چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر ضمن تبریک این روز فرخنده به تمامی شیعیان و گرامیداشت روز پدر، میزبان عموم مخاطبان و علاقه‌مندان آیین‌های سنتی در این مراسم می‌شود.


محوطه مجموعه صحنه نمایش شهر و پهنه رودکی، امروز میزبان مراسم دف‌نوازی و دمام‌نوازی می‌شود. این برنامه توسط کانون نمایش‌های خیابانی اداره‌کل هنرهای نمایشی در حاشیه چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر تدارک دیده شده است. مراسم ساعت ۱۶ در محوطه مجموعه صحنه نمایش شهر آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۷ به سمت پهنه رودکی ادامه دارد. چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر میزبان عموم مخاطبان و علاقه‌مندان آیین‌های سنتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *