شبکه کودک با امید و آرزو برای رمضان و نوروز

دست پر شبکه کودک و امید برای رمضان و نوروز


در نشست خبری امروز شبکه کودک و امید، محمدصادق باطنی مدیر شبکه، جزئیات برنامه های ماه مبارک رمضان و نوروز را اعلام کرد. او اعلام کرد که شبکه کودک و امید در این ایام شبانه‌روزی می‌شود و ۱۴ ساعت برنامه جدید در این شبکه پخش می‌شود. همچنین انیمیشن‌های سریالی ایرانی و برنامه‌های عروسکی، مانند جشنواره عروسک خونه، نیز برنامه‌هایی از برنامه‌های این شبکه هستند که در این دوره پخش خواهند شد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمدصادق باطنی مدیر شبکه کودک و امید در نشست خبری اعلام برنامه های ماه مبارک رمضان و نوروز که امروز سه شنبه ۱۵ اسفند برگزار شد از تغییر کنداکتور خبر داد و بیان کرد: آنتن ما در این ایام شبانه روزی می شود یعنی در شبکه کودک به جای ۱۰ شب تا ۱۲ شب برنامه داریم و ۱۴ ساعت برنامه جدید خواهیم داشت. در شبکه نوجوان هم ۹ ساعت برنامه تولیدی و تامینی داریم.

وی اضافه کرد: از اتفاقات مهم شبکه کودک تحول آنتن در عرصه تولیدات عروسکی است. در طول روز، ۶ برنامه عروسکی داریم که خبر از ورود به عرصه‌ای نو می دهد. همچنین در کنداکتور نوروز و رمضان ۹ انیمیشن سریالی ایرانی داریم که بی سابقه است.

مدیر شبکه کودک عنوان کرد: ما به غیر از باکس سحرگاهی «سر سفره خدا»، در زمان پس از افطار هم فصل جدید منازعه دخترانه «جشن فرشته ها» را داریم که مسابقه ای دخترانه با فضای تربیت دینی است.

وی اضافه کرد: فصل دوم جشنواره عروسکی تلویزیونی «عروسک خونه» که سال گذشته با حدود ۲۰ میلیون رای مردمی جای خود را در میان مردم باز کرد دیگر برنامه ماست که امسال ۱۰۰ نمایش برای این جشنواره ارسال شد که ۲۲ اثر به بخش مسابقه راه پیدا کرد و جشنواره در نوروز و رمضان پخش می شود.

این گزارش تکمیل می‌شود …


محمدصادق باطنی اعلام برنامه های ماه مبارک رمضان و نوروز را اعلام کرد و از تغییر کنداکتور خبر داد. شبکه کودک و نوجوان برنامه های جدید و متنوعی را ارائه خواهند داد. تحولات مهمی در عرصه تولیدات عروسکی رخ داده است و برنامه های انیمیشن سریالی ایرانی بی سابقه ای را در کنداکتور نوروز و رمضان خواهند داشت. همچنین فصل جدید منازعه دخترانه و دومین جشنواره عروسکی تلویزیونی نیز در این ماه ها پخش خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *