در آستانه یک کنفرانس از نوع فخر و افتخار هستیم

در آستانه همایشی از جنس غرور و سلحشوری هستیم


مدیرعامل صندوق اعتباری آثار خلاقانه، سیدمجید پوراحمدی، از اصحاب میراث و آثار خلاقانه برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرده است. او در پیامی به مردم ایران، به ویژه اصحاب میراث و آثار خلاقانه، تأکید کرده که با حضور مقتدرانه در رأی‌گیری ۱۱ اسفند، باید حماسه‌ای عظیم برای ایران اسلامی بیافرینند و در ترقی و پیشرفت کشور نقش خود را ایفا کنند. او از همه مردم ایران دعوت کرده است تا در این رأی‌گیری شرکت کرده و با شکوهی بیش از پیش، مشارکت خود را در سرزمین سربلند ایران نشان دهند.

به گزارش دیجیاتور، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری آثار خلاقانه با صدور پیامی از اصحاب میراث و آثار خلاقانه برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

در متن پیام پوراحمدی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی ما در کوران حوادث تاریخی و در تمام برهه‌ها، با نقش‌آفرینی مردم غیور و همیشه در صحنه چنان سربلند و استوار بر قله‌های افتخار ایستاده و پرچم سه رنگش همواره در اهتزاز مانده که جهان و جهانیان را در حیرت فرو برده است.

اکنون که در آستانه همایشی از جنس غرور و سلحشوری هستیم شایسته است مثل دوران گذشته، با حضور مقتدرانه و مسؤولیت مدارانه در پای صندوق‌های رای، حماسه‌ای عظیم بیافرینیم و بار دیگر سهم خود را در پیشرفت سرزمین سربلندمان ادا کنیم.

با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لازم می‌دانم از طرف مجموعه فرهنگی «صندوق اعتباری آثار خلاقانه»، آحاد مردم شریف ایران به ویژه اصحاب میراث و آثار خلاقانه را که همواره نقش تاثیرگذار و تعیین‌کننده در مناسبات مهم کشور دارند، به مشارکت در رأی‌گیری ۱۱ اسفند دعوت کنم تا دگرباره شاهد شکوفایی بیش از پیش میهن گرانقدرمان باشیم. با احترام به ملت قدرشناس ایران اسلامی.»


مدیرعامل صندوق اعتباری آثار خلاقانه از اصحاب میراث و آثار خلاقانه برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد. ایران اسلامی در تمام برهه‌ها، با نقش‌آفرینی مردم در صحنه چنان سربلند ایستاده است و پرچم سه رنگش همواره در اهتزاز مانده است. حماسه‌ای عظیم باید در پیشرفت سرزمین ایران ادا شود. از اصحاب میراث و آثار خلاقانه دعوت کرد تا در رأی‌گیری ۱۱ اسفند مشارکت کنند و به شکوفایی میهن گرانقدرشان شاهد باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *