طرح احسان بانک زراعت: دریافت تسهیلات قرض الحسنه

دریافت تسهیلات قرض الحسنه با «طرح احسان بانک کشاورزی»


امکان بازپرداخت وام‌های بانکی با شرایط متفاوت برای مشتریان، افراد نیکوکار و امتیاز سپرده گذاری به دیگران در “طرح احسان” بانک زراعت فراهم شده است. این بانک با افتتاح حساب “سپرده احسان” به همه اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به مسدودی کردن وجه در حساب، از تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد یا بدون کارمزد استفاده کنند. بازپرداخت وام‌ها نیز در بازه زمانی 12 تا 36 ماه انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت بانک زراعت مراجعه کنید.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بانک زراعت، با افتتاح حساب «سپرده احسان» در شعب این بانک، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از زمان سپرده گذاری و بدون نیاز به مسدود کردن وجه در حساب، از تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد و یا با کارمزد ۴ درصد تا سقف ۳ میلیارد ریال و بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه بهره مند شوند.

این گزارش می‌افزاید: به منظور جلب رضایت مشتریان، کمک به حل مشکلات معیشتی و نیز همراهی با افراد نیکوکاری که قصد کمک به دیگران را دارند، در «طرح احسان» امکان واگذاری امتیاز سپرده گذاری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به دیگر افراد وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت بانک زراعت به نشانی www.bki.ir مراجعه فرمائید.


افتتاح حساب «سپرده احسان» در شعب بانک زراعت امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد و با بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه بهره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *