بازگشت ژوراسیک: دایناسورهای یونیورسال از بین نمی‌روند.

دایناسورهای یونیورسال منقرض نمی‌شوند/ بازگشت نویسنده ژوراسیک


در حال حاضر، اثر سینمایی جدیدی از مجموعه “دنیای ژوراسیک” در استودیو یونیورسال در حال ساخت است. دیوید کوپ برای نوشتن اثر سینمایی جدید بازگشته است و یک خط روایت خیالی کاملا جدید را آغاز می‌کند. هنوز مشخص نیست که بازیگران اثر سینمایی‌های قبلی نیز در این اثر سینمایی حضور خواهند داشت یا خیر. فرانک مارشال و پاتریک کراولی نیز برای تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی بازگشته‌اند. اثر سینمایی‌های “دنیای ژوراسیک” از پرسودترین فرنچایزهای یونیورسال هستند و تاکنون در سراسر جهان بیش از ۶ میلیارد دلار فروش داشته‌اند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، اثر سینمایی جدیدی از مجموعه «دنیای ژوراسیک» در حال حاضر در استودیو یونیورسال در حال شکل‌گیری است و دیوید کوپ که اقتباسی از اثر سینمایی اصلی «دنیای ژوراسیک» در سال ۱۹۹۳ و دنباله آن «دنیای گمشده: پارک ژوراسیک» در سال ۱۹۹۷ را با اقتباس از رمان‌های پرفروش مایکل کرایتون خلق کرده بود، برای نوشتن اثر سینمایی جدید بازگشته است.

وی برای نوشتن فیلمنامه این پروژه یک خط داستانی کاملا جدید خواهد داشت که قرار است دوره جدیدی را برای این مجموعه اثر سینمایی‌ها آغاز کند.

هنوز مشخص نیست که آیا بازیگران اثر سینمایی‌های قبلی از جمله کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، سم نیل، لورا درن و جف گلدبلوم باز خواهند گشت یا خیر.

فرانک مارشال چهره اصلی شکل‌دهنده دنیای «ژوراسیک» همراه شریک تهیه‌کننده همیشگی‌اش، پاتریک کراولی، برای تهیه‌کنندگی اثر سینمایی جدید بازمی‌گردند. استیون اسپیلبرگ هم از طریق شرکتش «امبلین انترتینمنت» تهیه کننده اجرایی است ولی هنوز از کارگردانی برای ساخت اثر سینمایی نام برده نشده است.

اثر سینمایی‌های «ژوراسیک» از پرسودترین فرنچایزهای یونیورسال هستند که با پارک‌های موضوعی تا صدور مجوز اسباب‌بازی‌های آن در سراسر جهان، یک قلمروی مالی وسیع را خلق می‌کنند. اثر سینمایی‌های این مجموعه در گیشه جهانی تاکنون ۶ میلیارد دلار فروش داشته‌اند و فروش ششمین و جدیدترین اثر سینمایی این مجموعه یعنی «دنیای ژوراسیک: قلمرو» در سال ۲۰۲۲، از یک میلیارد دلار در سراسر جهان گذشت. روایت خیالی آن اثر سینمایی در حالی به پایان رسید که بشریت مجبور شد زندگی در کنار دایناسورها را بیاموزد زیرا دایناسورهایی که از پارک موضوعی اثر سینمایی «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده» در سال ۲۰۱۸ فرار کرده بودند به طور کامل در طبیعت ادغام شده‌اند.

کوپ بیش از ۳۰ سال است که فیلمنامه می‌نویسد و نوشتن اولین اثر سینمایی‌های مجموعه «مأموریت غیرممکن» و «مرد عنکبوتی»، «مرگ تبدیل به او می‌شود» در سال ۱۹۹۲، «اتاق وحشت» در سال ۲۰۰۲ و «منازعه» در سال ۲۰۰۵ از جمله فیلمنامه‌های وی است. جدیدترین فیلمنامه او روایت خیالی ماورایی «حضور» به کارگردانی استیون سودربرگ، به تازگی در جشنواره اثر سینمایی ساندنس به نمایش درآمد.


اثر سینمایی جدید از مجموعه “دنیای ژوراسیک” در حال شکل‌گیری است.
دیوید کوپ برای نوشتن اثر سینمایی جدید بازگشته است.
اثر سینمایی جدید قرار است دوره جدیدی را برای این مجموعه اثر سینمایی‌ها آغاز کند.
هنوز مشخص نیست که بازیگران اثر سینمایی‌های قبلی باز خواهند گشت یا خیر.
فرانک مارشال و پاتریک کراولی برای تهیه‌کنندگی اثر سینمایی جدید بازمی‌گردند.
اثر سینمایی‌های “ژوراسیک” پرسودترین فرنچایزهای یونیورسال هستند.
اثر سینمایی‌های این مجموعه تاکنون ۶ میلیارد دلار فروش داشته‌اند.
اثر سینمایی جدید “دنیای ژوراسیک: قلمرو” یک میلیارد دلار فروش داشته‌است.
روایت خیالی آن اثر سینمایی به پایان رسید که بشریت مجبور شد زندگی در کنار دایناسورها را بیاموزد.
کوپ بیش از ۳۰ سال است که فیلمنامه می‌نویسد.
او برای نوشتن اولین اثر سینمایی‌های مجموعه “مأموریت غیرممکن” و “مرد عنکبوتی” و “مرگ تبدیل به او می‌شود” و “اتاق وحشت” و “منازعه” و فیلمنامه جدید “حضور” مشهور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *