خطوط انتقال گاز آسیب‌دیده به‌طور کامل عملیاتی شدند

خطوط آسیب‌دیده انتقال گاز به‌طور کامل عملیاتی شدند


به گفتهٔ سعید عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، تعمیرات در خطوط انتقال گاز در مناطق بروجن و صفاشهر تکمیل شده و خطوط عملیاتی شده‌اند. او افزود که حدود ۴۷۰ میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع مصرف شده و با توجه به کاهش دمای هوا، پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز به ۵۸۰ میلیون مترمکعب برسد. او از مشترکان خواست مصرف بهینه گاز را رعایت کرده و به شرکت ملی گاز ایران کمک کنند تا توزیع مناسب گاز برای همه مشترکان را تضمین کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید عقلی درباره وضع خطوط آسیب‌دیده گاز که در اثر اقدام تروریستی طی روزهای گذشته، دچار حادثه شده بودند، توضیح داد: تعمیرات در خطوط انتقال گاز در مناطق بروجن و صفاشهر تکمیل شد و این خطوط عملیاتی شدند.

وی در ادامه با اشاره به حجم مصرف گاز کشور در ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی این مدت حدود ۴۷۰ میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع عمده مصرف شده است. این مقدار مصرف حدود ۷۰ درصد ساخت و ساز گاز است و با توجه به کاهش دمای هوا در اقصی نقاط کشور در روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز در این بخش‌ها به ۵۸۰ میلیون مترمکعب برسد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در پایان با تأکید بر اهمیت مصرف بهینه گاز از سوی مشترکان، تصریح کرد: مجموعه تولیدی گاز با همه توان و آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی است و امیدواریم که هموطنان به توجه بیشتر به سازماندهی بهینه مصرف، به خدمتگزارانشان در شرکت ملی گاز ایران و بخش‌های مختلف آن کمک کنند تا افزون بر حفظ پایداری شبکه، شاهد توزیع مناسب گاز برای همه مشترکان در سراسر کشور باشیم.


مصرف گاز در کشور در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴۷۰ میلیون متر مکعب بوده است و مصرف گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع عمده حدود ۷۰ درصد ساخت و ساز گاز است. توجه به سازماندهی بهینه مصرف، به خدمتگزارانشان در شرکت ملی گاز ایران و بخش‌های مختلف آن کمک کنند تا افزون بر حفظ پایداری شبکه، شاهد توزیع مناسب گاز برای همه مشترکان در سراسر کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *