حضور ایران با ۱۷۵ هیات خارجی در کنفرانس وزارتی سازمان بازرگانی جهانی

حضور ایران در کنفرانس وزارتی سازمان تجارت جهانی با ۱۷۵ هیات خارجی


سیدمحمد صادق قناد زاده، معاون کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه بازرگانی ایران، اعلام کرد که در حاشیه سیزدهمین کنفرانس وزارتی سازمان بازرگانی جهانی که در ابوظبی برگزار شده است، ۱۷۵ هیأت شرکت دارند. در این کنفرانس، وزرای بازرگانی و مسئولان بلندپایه از سراسر جهان حضور دارند تا درباره قوانین و مقررات بازرگانی جهانی و بازسازی آینده آن بحث و مذاکره کنند. فعالیت‌های کنفرانس امروز آغاز شده و تا ۲۹ فوریه ادامه خواهد داشت، و حاضران به دنبال بهره‌برداری از دستاوردهای دوازدهمین کنفرانس بازرگانی جهانی در زمینه‌های مختلف مثل شیلات، امنیت غذایی و بازرگانی الکترونیک هستند.

به گزارش دیجیاتور، سیدمحمد صادق قناد زاده معاون کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه بازرگانی ایران با بیان اینکه ابوظبی میزبان فعالیت‌های سیزدهمین کنفرانس وزارتی سازمان بازرگانی جهانی با حضور ۱۷۵ هیأت است، گفت: وزرای بازرگانی و مسئولان بلندپایه‌ای از سراسر جهان در این کنفرانس حضور دارند و درباره قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت‌های بازرگانی جهانی و بازسازی آینده آن رایزنی خواهند کرد.

معاون کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه بازرگانی ایران در ادامه تاکید کرد: فعالیت‌های سیزدهمین کنفرانس سازمان بازرگانی جهانی امروز در ابوظبی آغاز شد و تا ۲۹ فوریه ادامه خواهد داشت. حاضران در کنفرانس وزارتی سازمان بازرگانی جهانی، به دنبال استفاده از دستاوردهای دوازدهمین کنفرانس بازرگانی جهانی هستند که دستاوردهای بزرگی در حوزه شیلات، امنیت غذایی و بازرگانی الکترونیک بود.

معاون ارتقای کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه بازرگانی ایران با اشاره به اینکه سازمان بازرگانی جهانی، در سال ۱۹۹۵ تأسیس شده و ناظر بر قوانین و مقررات بازرگانی جهانی است، ادامه داد: کنفرانس وزارتی بازرگانی جهانی نیز هر دو سال یک بار برای تصمیم‌گیری و با هدف بررسی و نوسازی و گسترش معاهده‌هایی که نظام بازرگانی جهانی را شکل می‌دهد، برگزار می‌شود.


معاون کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه بازرگانی ایران اعلام کرد که فعالیت‌های سیزدهمین کنفرانس سازمان بازرگانی جهانی آغاز شده و تا ۲۹ فوریه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *