عکس تازه‌ترین «آغوش باز» منتشر شده است/ نمایش در روز چهارم جشنواره

جدیدترین عکس از «آغوش باز» منتشر شد/ نمایش در چهارمین روز جشنواره


در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره اثر سینمایی فجر و قرعه کشی اثر سینمایی‌های حاضر در این دوره، انتخاب اثر سینمایی «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی اعلام شد. این اثر سینمایی در سانس سوم جشنواره در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران نمایش داده می‌شود. علی سرتیپی تهیه کننده این اثر سینمایی، درباره وضعیت اکران سینمای ایران صحبت کرد و امیدواری خود را برای بهتر شدن فروش اثر سینمایی‌ها و جشنواره سال بعد بیان کرد. “آغوش باز” ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است و در آن سه قصه عاشقانه از سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی روایت می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر سینمایی، صبح جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲، مراسم رونمایی از پوستر چهل‌ودومین جشنواره اثر سینمایی فجر و همچنین قرعه کشی اثر سینمایی‌های حاضر در این دوره از جشنواره برگزار شد تا سانس اکران اثر سینمایی‌ها در خانه جشنواره، مرکز همایش‌های برج میلاد و جلسه نقد و بررسی آن‌ها با حضور عوامل مشخص شود.

در این مراسم که با حضور کارگردانان و تهیه کنندگان اثر سینمایی‌های حاضر در جشنواره، خانواده هنر هفتم، اهالی رسانه و منتقدان برگزار شد و با حضور پیشکسوتان هنر هفتم، قرعه تمام اثر سینمایی‌ها انتخاب می‌شد، اصغر شاهوردی پیشکسوت هنر هفتم و از اولین صدابرداران صحنه سینمای ایران، قرعه اثر سینمایی «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی را انتخاب کرد و بر این اساس این اثر سینمایی یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در سانس سوم، در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران نمایش داده می‌شود.

علی سرتیپی تهیه کننده «آغوش باز» طی سخنان کوتاهی درباره وضعیت اکران سینمای ایران عنوان کرد: امسال به جهت فروش اثر سینمایی جهش خوبی داشتیم و امیدوارم سال آینده هم بهتر باشد؛ همچنین امیدوارم جشنواره امسال نماد خوبی از اکران سال آینده به ما بدهد.

«آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که پیش از این کارهایی چون «بدون قرار قبلی»، «روز بلوا»، «دارکوب»، «سیانور»، «دهلیز» و … را ساخته است.

در خلاصه روایت خیالی «آغوش باز» آمده است: «سه قصه عاشقانه … سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند.»


نتیجه این متن این است که مراسم رونمایی از پوستر چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر و قرعه کشی اثر سینمایی‌های حاضر در این دوره از جشنواره برگزار شد. همچنین اثر سینمایی «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی برای نمایش در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران انتخاب شد. علی سرتیپی نیز درباره وضعیت اکران سینمای ایران صحبت کرد و آرزو کرد که جشنواره امسال نمادی خوب از اکران سال آینده باشد. در خلاصه روایت خیالی اثر سینمایی «آغوش باز» نوشته شده است که سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی به تعریف جدیدی از عشق می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *