جدول برنامه‌های جشنواره صحنه نمایش “هم آغاز” منتشر شد.

جدول اجراهای جشنواره تئاتر «هم آغاز» منتشر شد

0 نظر


در یک خبر اعلام شده است که بلیت فروشی آثار حاضر در جشنواره صحنه نمایش “هم‌آغاز” آغاز شده است. این جشنواره در دو سالن سایه و قشقایی صحنه نمایش شهر برگزار می‌شود و بیست و یک اثر نمایشی در آن روی صحنه می‌روند. این جشنواره با هدف کشف و حمایت از استعدادهای جوان صحنه نمایش برگزار می‌شود و آثار برتر آن در سال آینده به اجرای عموم خواهند رسید. دوره اول جشنواره صحنه نمایش “هم‌آغاز” توسط مجموعه صحنه نمایش شهر، همکاری تیوال و خانه آثار خلاقانه میرا برگزار می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی مجموعه تئاترشهر، همزمان با اعلام جدول اجراهای نخستین جشنواره صحنه نمایش «هم‌آغاز»، بلیت فروشی آثار حاضر در این جشنواره مستقل، آغاز شد.

در نخستین دوره جشنواره صحنه نمایش «هم‌آغاز» که از شانزدهم تا بیست و ششم دی‌ ماه برگزار می‌شود، بیست و یک اثر نمایشی در ۲ سالن سایه و قشقایی صحنه نمایش شهر روی صحنه می‌روند.

آثار برتر این جشنواره مستقل که با هدف کشف و حمایت از استعدادهای جوان صحنه نمایش برگزار می‌شود، سال آینده در مجموعه تئاترشهر به اجرای عموم خواهند رسید.

نخستین دوره جشنواره صحنه نمایش «هم‌آغاز» به دبیری امیرموسی‌ کاظمی توسط مجموعه صحنه نمایش شهر، همکاری تیوال و خانه آثار خلاقانه میرا برگزار می‌شود.


بلیت فروشی آغاز شد.
بیست و یک اثر نمایشی در ۲ سالن سایه و قشقایی صحنه نمایش شهر روی صحنه می‌روند.
آثار برتر این جشنواره مستقل سال آینده به اجرای عموم خواهند رسید.
جشنواره صحنه نمایش «هم‌آغاز» به دبیری امیرموسی‌ کاظمی توسط مجموعه صحنه نمایش شهر، همکاری تیوال و خانه آثار خلاقانه میرا برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *