تریلر «صبح اعدام» منتشر شد.

تیزر «صبح اعدام» منتشر شد


در سومین روز از چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر، تیزر اثر سینمایی سینمایی “صبح اعدام” به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی علی شیرمحمدی و با ساخت آمد امید میرزایی، رونمایی شد. این اثر سینمایی که اقتباسی از گزارش مفصل یک خبرنگار از تیرباران و اعدام شهید طیب حاج‌رضایی و اسماعیل رضایی است، لحظات پایانی زندگی این دو شخصیت مردمی را در روز اعدام روایت می‌کند. بازیگرانی مانند ارسطو خوش رزم، مسعود شریف، داود فتحعلی‌بیگی و … در این اثر سینمایی نقش‌آفرینی می‌کنند. “صبح اعدام” توسط بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره ساخت و ساز شده است.


دریافت
29 MB

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، همزمان با نمایش اثر سینمایی سینمایی «صبح اعدام»، به نویسندگی و کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی علی شیرمحمدی در سومین روز از چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر در سینمای رسانه، تیزر این اثر که ساخت آن برعهده امید میرزایی بوده است، رونمایی شد.

این اثر سینمایی سینمایی که در بخش سودای سیمرغ چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر حضور دارد، امروز شنبه ۱۳ بهمن ماه در سانس اول کاخ رسانه به نمایش درآمد.

«صبح اعدام» که اقتباسی از گزارش مفصل یک خبرنگار از تیرباران و اعدام شهید طیب حاج‌رضایی و اسماعیل رضایی در پی قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در مطبوعات کیهان است، برشی از لحظات پایانی زندگی این ۲ شخصیت مردمی را به صورت ریل تایم و در فاصله زمانی ۵ تا ۶:۳۰ صبحِ روز اعدام روایت می‌کند.

ارسطو خوش رزم، مسعود شریف، داود فتحعلی‌بیگی، پوریا منجزی، مهرداد نیکنام، محسن آوری، کاوه دارابی و فریبا آذرشب در این اثر نقش‌آفرینی می‌کنند.

«صبح اعدام» محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است.


نمایش اثر سینمایی سینمایی “صبح اعدام” در جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر
تهیه‌کنندگی آثار سینمایی در جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر
مشارکت بازیگران معروف در اثر سینمایی سینمایی “صبح اعدام”
تیزر اثر سینمایی “صبح اعدام” به نمایش درآمد
قصه‌ی آثار سینمایی “صبح اعدام” بر اساس رویدادهای تاریخی
ارائهٔ لحظات پایانی زندگی شخصیت‌های مردمی در اثر سینمایی “صبح اعدام”
همکاری بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره در ساخت و ساز “صبح اعدام”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *