«تمساح خونی» بیش از ۱۱۰ هزار نفر را به هنر هفتم جلب کرد.

«تمساح خونی» ۱۱۰ هزار مخاطب را به سینما کشاند


اثر سینمایی سینمایی “تمساح خونی” ساخته جواد عزتی با تهیه کنندگی کامران حجازی، پس از آغاز اکران نوروزی در سینماهای ایران، در سه روز اکران رکورد جدیدی در فروش افتتاحیه یک اثر سینمایی در این کشور به ثبت رساند. با جذب بیش از 110 هزار تماشاگر، اثر سینمایی مذکور فروشی برابر با 7 میلیارد و 452 میلیون تومان نیز داشته است. این اثر سینمایی رکورد فروش سه روز نخست اکران را از اثر سینمایی “ویلای ساحلی” با دو برابر تفاوت شکسته و با ثبت رقمی نزدیک به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، رکورد جدید را به نام خود ثبت کرده است. استعراب از بازیگرانی چون جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، و بهزاد خلج در این اثر سینمایی دیده می شود و پخش این اثر توسط شرکت پخش شهرفرنگ در سینماها انجام می شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، اثر سینمایی سینمایی «تمساح خونی» اولین ساخته جواد عزتی به تهیه کنندگی کامران حجازی که از روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه اکران نوروزی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد، در سه روز اکران رکورد تازه‌ای را در فروش افتتاحیه یک اثر سینمایی در سینمای ایران رقم زد.

این کمدی اکشن با جذب بیش از ١١٠ هزار تماشاگر تنها در سه روز اکران، فروشی برابر با ٧ میلیارد و ۴۵٢ میلیون تومان ثبت کرد تا رکورد فروش افتتاحیه یک اثر سینمایی (سه روز نخست اکران) در گیشه سینمای ایران را بشکند.

پیش از این، رکورد فروش سه روز نخست اکران یک اثر سینمایی در اختیار اثر سینمایی «ویلای ساحلی» با رقم ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که اکنون این رکورد با ثبت رقمی نزدیک به ۲ برابر با اختلاف توسط «تمساح خونی» شکسته شد. «هتل»، «هاوایی» و «فسیل» در رتبه‌های بعدی این رکورد قرار دارند.

جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

«تمساح خونی» توسط پخش شهرفرنگ در سینماها اکران می شود.


اثر سینمایی «تمساح خونی» رکورد فروش افتتاحیه یک اثر سینمایی در سینمای ایران را شکسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *