“بیستمین سالگرد “تصویر سال” با اضافه شدن بخش‌های جدید”

«تصویر سال» ۲۰ ساله شد/ اضافه شدن بخش‌های جدید به فراخوان


بیستمین دوره “تصویر سال” و جشنواره اثر سینمایی تصویر به مروری بر آثار هنر تصویربرداری، پوستر، کاریکاتور و اثر سینمایی‌های ارایه شده در بیست دوره نمایشگاه “تصویر سال” می‌پردازد. این دوره از یکم تا هجدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ویژگی اصلی آن مرور آثار ارایه‌شده در بیست سال گذشته است. در این دوره، آثار جدید نمایشگاهی فقط در بخش ویژه “عکس‌های موبایلی” ارایه می‌شود و شرکت‌کنندگان به تعداد حداکثر ۱۰ تک عکس می‌توانند شرکت کنند. فراخوان کامل بیستمین دوره “تصویر سال” و جشنواره اثر سینمایی تصویر نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

به گزارش دیجیاتور، دبیرخانه «تصویر سال» در فراخوان بیستمین دوره «تصویر سال» و جشنواره اثر سینمایی تصویر آورده است: «در این دوره درصددیم به‌جای انتشار فراخوان همیشگی سال‌های گذشته، مروری به آثار هنر تصویربرداری، پوستر، کاریکاتور و اثر سینمایی‌های ارایه شده در بیست دوره نمایشگاه «تصویر سال» و جشنواره اثر سینمایی تصویر بپردازیم. مرور ویژه‌ای که بدون شک، هم به‌لحاظ مطالعات تاریخی هنرهای تصویری در ایران و هم به‌علت جذابیت و امکانات آموزشی نمایشگاهی و نیز کیفیت میزگردهای نقد و بررسی آثار منتخب، قطعاً میعادگاه خاص اهالی میراث و آثار خلاقانه خواهد بود.»

بیستمین دوره‌ «تصویر سال» و جشنواره اثر سینمایی تصویر از یکم تا هجدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ همچون دوره‌های گذشته با در اختیار داشتن تمامی فضاهای نمایشگاهی و نمایش اثر سینمایی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ویژگی اصلی بیستمین دوره، مرور آثار ارایه‌شده در بیست سال گذشته (منتخبی از آثار چاپی هنر تصویربرداری، گرافیک و کاریکاتور در گالری‌ها و نیز نمایش اثر سینمایی‌های برنده جایزه و منتخبی از اثر سینمایی‌های شاخص ارایه شده در دوره‌های پیشین جشنواره اثر سینمایی تصویر) است.

آثار جدید نمایشگاهی فقط در بخش ویژه «عکس‌های موبایلی» ارایه خواهد شد.

عکس‌های موبایلی با موضوع آزاد شامل آثار ساخت و ساز شده در ۲ سال گذشته (فروردین ۱۴۰۱ تا بیستم بهمن ۱۴۰۲) به تعداد حداکثر ۱۰ تک عکس در نظر گرفته شده است و شرط سنی برای شرکت‌کنندگان ندارد.

فراخوان کامل بیستمین دوره تصویر سال و جشنواره اثر سینمایی تصویر اینجا قابل دسترس است.


مرور ویژه ٬ مطالعات تاریخی هنرهای تصویری در ایران و جذابیت و امکانات آموزشی نمایشگاهی و کیفیت میزگردهای نقد و بررسی آثار منتخب ٬ میعادگاه خاص اهالی میراث و آثار خلاقانه ٬ بیستمین دوره٬ فضاهای نمایشگاهی و نمایش اثر سینمایی خانه هنرمندان ایران٬ مرور آثار ارایه شده در بیست سال گذشته ٬ آثار چاپی هنر تصویربرداری٬ گرافیک و کاریکاتور در گالری‌ها٬ نمایش اثر سینمایی‌های برنده جایزه و منتخبی از اثر سینمایی‌های شاخص ارایه شده در دوره‌های پیشین جشنواره اثر سینمایی تصویر ٬ عکس‌های موبایلی٬ آثار ساخت و ساز شده در ۲ سال گذشته (فروردین ۱۴۰۱ تا بیستم بهمن ۱۴۰۲)٬ تعداد حداکثر ۱۰ تک عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *