ایجاد آینده حکومت با حکومت هوشمند پلتفرمی

تشکیل آینده حکمرانی با دولت پلتفرمی هوشمند


در کنفرانس رایانه، تکنولوژی مخابرات و کاربرد AI موسسه آموزش عالی شهید چمران اهواز، محمد خوانساری رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات ایران بیان کرد که حکومت پلتفرمی هوشمند و دیجیتال، آینده حکمرانی را شکل می‌دهد. وی اعلام کرد که این بستر نرم‌افزاری هوشمند تلاش می‌کند خدمات عمومی حکومت را با استفاده از ابزارهای فناورانه و با اتکا به توان بخش خصوصی، به مردم ارائه کند. همچنین اشاره کرد که در ایران نیز تجربیات حکومت پلتفرمی به واقعیت پیوسته و مسیر حرکت در این جهت در حال پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محمد خوانساری رئیس سازمان تکنولوژی مخابرات ایران در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی گفت: امروز در هفتمین کنفرانس رایانه، تکنولوژی مخابرات و کاربرد AI موسسه آموزش عالی شهید چمران اهواز در جمع اساتید و دانشجویان این موسسه آموزش عالی حاضر شدم و در این رویداد تاکید کردم که حکومت پلتفرمی هوشمند و دیجیتال، آینده حکمرانی را شکل می‌دهد.

وی افزود: حکومت پلتفرمی هوشمند، تلاش می‌کند خدمات عمومی حکومت را با استفاده از ابزارهای فناورانه و با اتکا به توان بخش خصوصی، به مراتب روان‌تر، ارزان‌تر و هوشمندانه‌تر به مردم ارائه کند.

خوانساری در پایان گفت: در ایران هم، مسیر در این جهت حرکت می‌کند و پنجره واحد سازماندهی زمین و درگاه ملی مجوزها از جمله تجربیات حکومت پلتفرمی است که در ایران پیاده شده است.

تشکیل آینده حکمرانی با دولت پلتفرمی هوشمند


حکومت پلتفرمی هوشمند، راهی برای ارائه خدمات بهتر و هوشمندتر به مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *