تسهیلات بانک بازرگانی در میلیاردی برای بخش‌های مختلف دانش مالی ایران

تسهیلات میلیاردی بانک تجارت در خدمت بخش‌های مختلف اقتصاد ایران


بانک بازرگانی با افزایش مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی به بخش‌های مختلف مالی، نشان از تداوم حمایت‌های گسترده خود دارد. تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۲، مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی به بخش تولیدی و استخراج معدنی به ۱۱۸۱ هزار میلیارد ریال و به بخش فروش خارجی به بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال رسیده است. همچنین، حمایت از بخش خدمات و بازرگانی در دانش مالی ایران با افزایش تسهیلات اعطایی در این حوزه نیز ادامه داشته و تا پایان بهمن‌ماه سال جاری به ۱,۶۶۴ هزار میلیارد ریال رسیده است. این بانک با هدف حمایت از ساخت و ساز و جهش مالی، از تسهیلات اعطایی خود در بخش ساختمان و مسکن به بیش از ۶۵۲ هزار میلیارد ریال و در بخش زراعت به بیش از ۳۱۸ هزار میلیارد ریال رسیده است. به همین منظور، با طراحی راهکارهای تسهیلاتی جدید، این بانک در روند مهار تورم نیز نقش موثری داشته است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازماندهی روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک بازرگانی، مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی این بانک به بخش‌های مختلف مالی در پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به بیش از ۴,۹۷۶ هزار میلیارد ریال بالغ شده که نشان از تداوم حمایت‌های گسترده بانک بازرگانی از بخش‌های مختلف مالی دارد.

این بانک با درک حرفه‌ای از اهمیت و جایگاه صنایع و معادن و ارتباط مستقیم آن با ساخت و ساز و اشتغال‌زایی تا پایان بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی خود به بخش تولیدی و استخراج معدنی را به ۱۱۸۱ هزار میلیارد رسانده است.

فعالان عرصه فروش خارجی دیگر بخشی هستند که بانک بازرگانی در سال «مهار تورم و رشد ساخت و ساز» از آن‌ها حمایت به‌عمل آورده است. بر این اساس مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی بانک بازرگانی به بخش فروش خارجی تا مقطع مذکور به بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال رسیده است.

این بانک همچون سال‌های گذشته در سال ۱۴۰۲ نیز حمایت از بخش خدمات و بازرگانی را در دانش مالی ایران هدف قرار داده است، به نحوی که مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی بانک بازرگانی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری به بخش خدمات ۱,۶۶۴ هزار میلیارد ریال بوده و این شاخص در حوزه بازرگانی به بیش از ۱,۱۴۹ هزار میلیارد ریال بالغ شده است.

بانک بازرگانی در سال ۱۴۰۲ هم‌راستا با روابط حکومتی‌های کلان حکومت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر جهش ساخت و ساز و مسکن مانده‌ی خالص تسهیلات اعطایی بانک بازرگانی تا پایان بهمن‌ماه به تولیدی ساختمان و مسکن را به بیش از ۶۵۲ هزار میلیارد ریال رسانده و علاوه بر این با هدف حمایت از کشاورزان کشور، این شاخص را در بخش زراعت به بیش از ۳۱۸ هزار میلیارد ریال رسانده است.

بانک بازرگانی در سال ۱۴۰۲ با ایجاد تنوع گسترده در خدمات و ارائه محصولات نو و کارآمد به بخش‌های مختلف مالی، ضمن انجام وظایف حرفه‌ای خود در تلاش بوده با راه‌اندازی و طراحی راهکارهای تسهیلاتی مبتنی بر تأمین اعتبار زنجیره‌ای در مهار تورم نیز نقش‌آفرینی کند.


موجب افتخار و موفقیت بانک بازرگانی در حمایت از بخش‌های مختلف مالی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *