معرفی تراشه‌های جدید انویدیا پیش از نمایشگاه CES۲۰۲۴

تراشه‌های جدید انویدیا قبل از نمایشگاه CES۲۰۲۴ معرفی می‌شوند


در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی CES 2024، شرکت انویدیا قرار است اقدام به معرفی دستاوردهای AI خود و GPU های سری GeForxe RTX 40-series Super کند. این شرکت تراشه سازی قرار است در مطالعات تاریخی 8 ژانویه 2024 میلادی سری های Super GPU را معرفی کند. احتمالاً این سری شامل GeForce RTX 4080، GeForce RTX 4070 Ti Super و GeForce RTX 4070 Super خواهد بود. علاوه بر این، شرکای انویدیا نیز ممکن است در این رویداد محصولاتی را معرفی کنند که از کارت های گرافیکی جدید انویدیا استفاده کرده اند. CES 2024 رسماً از مطالعات تاریخی 9 ژانویه 2024 میلادی آغاز می شود، اما انویدیا قبل از آن در رویدادی خاص محصولات خود را رونمایی خواهد کرد. احتمالاً سری جدید GPU های انویدیا بر اساس پردازشگرهای گرافیکی AD103 و AD104 و با ساختار Ada Lovelace خواهند بود که قابلیت ها و سرعت عملکرد بالاتری نسبت به نسخه های قبلی خواهند داشت. هنوز ویژگی ها و عملکرد دقیق این GPU ها توسط انویدیا مشخص نشده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از تک هندوستان، نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی ۲۰۲۴(CES) یک بستر نرم‌افزاری ایده آل برای شرکت های بزرگ فناوری و ساخت و ساز کننده گجت های مختلف است که محصولات، پیشرفت ها و برنامه های خود برای سال آینده را نمایش می دهند.

در CES امسال نیز پیش بینی می شود انویدیا دستاوردهای AI خود را همراه GeForxe RTX ۴۰-series Super GPU معرفی کند که بسیاری از دست اندرکاران تولیدی بازی های رایانشی از مدت ها قبل منتظر آن هستند.

انویدیا تیزر کارت های گرافیکی جدید به نام سریGeForce RTX-۴۰ را منتشر کرده که قرار است در این رویداد فناوری معرفی شوند. این شرکت تراشه سازی در ۸ ژانویه ۲۰۲۴ میلادی سری هایSuper GPU را معرفی خواهد کرد. البته هر کارت گرافیکی در مطالعات تاریخی متفاوتی معرفی خواهد شد.

طبق گزارش ها سری Super GPU احتمالا شامل GeForceRTX ۴۰۸۰، GeForceRTX۴۰۷۰ Ti Super و GeForce RTX۴۰۷۰ Super خواهد بود. علاوه بر آن ممکن است در CES شرکای انویدیا محصولاتی را معرفی کنند که کارت های گرافیکی جدید این تراشه ساز در آنها به کار رفته باشد.

CES ۲۰۲۴ میلادی به طور رسمی از ۹ ژانویه ۲۰۲۴ میلادی آغاز می شود اما انویدیا در یک رویداد خاص در ۸ ژانویه محصولاتش را معرفی می کند.

پیش بینی می شود سری جدیدGPUها براساس پردازشگرهای گرافیکیAD۱۰۳و AD۱۰۴ همراه ساختار Ada Lovelace باشند. این نسخه های تراشه احتمالا ویژگی های بیشتری دارند و سرعت عملکردشان بالاتر است. انویدیا ویژگی های رسمی و عملکردGPU ها را هنوز مشخص نکرده است.


انویدیا در نمایشگاه CES یک بستر نرم‌افزاری ایده آل برای شرکت های بزرگ فناوری و ساخت و ساز کننده گجت های مختلف است. در CES امسال نیز انویدیا قرار است دستاوردهای AI خود را همراه GeForxe RTX ۴۰-series Super GPU معرفی کند. انویدیا تیزر کارت های گرافیکی جدید به نام سریGeForce RTX-۴۰ را منتشر کرده است که قرار است در CES معرفی شوند. طبق گزارش ها سری Super GPU شامل GeForceRTX ۴۰۸۰، GeForceRTX۴۰۷۰ Ti Super و GeForce RTX۴۰۷۰ Super خواهد بود. CES ۲۰۲۴ میلادی به طور رسمی از ۹ ژانویه ۲۰۲۴ میلادی آغاز می شود اما انویدیا در یک رویداد خاص در ۸ ژانویه محصولاتش را معرفی می کند. پیش بینی می شود سری جدید GPUها براساس پردازشگرهای گرافیکیAD۱۰۳و AD۱۰۴ همراه ساختار Ada Lovelace باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *