آغاز معرفی محصولات محیطی صحنه نمایش فجر/ معرفی محصولات شهری از ۱ بهمن

تبلیغات محیطی «تئاتر فجر» آغاز شد/ تبلیغات شهری از ۱ بهمن

0 نظر


در این متن، امیرحسین شفیعی دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین المللی صحنه نمایش فجر درباره برنامه ریزی بخش تبلیغاتی این جشنواره صحبت کرده است. او اعلام کرده است که برای اجرای معرفی محصولات محیطی این دوره از جشنواره، در بخش تالارهای میزبان و مجموعه صحنه نمایش شهر، تبلیغاتی انجام می‌شود و همچنین از مطالعات تاریخی ۱ بهمن اقلام تبلیغاتی جشنواره در بیلبوردها، عرشه‌ها و پرتال‌های شهری نصب می‌شوند. شفیعی اضافه کرده است که با همکاری معاونت فرهنگی متروی تهران، نیز فضاهای تبلیغاتی مترو به تبلیغ جشنواره صحنه نمایش فجر اختصاص پیدا می‌کند. همچنین، درباره همکاری صدا و سیما برای تبلیغ این جشنواره، اظهار کرده است که گزارش‌های تصویری سه دقیقه ای روزانه برای پخش در فضای مجازی و رسانه‌ها آماده می‌شود. در پایان، شفیعی اعلام کرده است که به ظرفیت و اعتبارات مالی جشنواره بستگی دارد و برای معرفی محصولات شهری با همکاری سازمان زیباسازی و سازماندهی شهری تهران اقدامات بیشتری انجام خواهد شد.

امیرحسین شفیعی دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر درباره چگونگی اجرای معرفی محصولات محیطی و شهری این دوره از جشنواره، به خبرنگار دیجیاتور گفت: در بخش تبلیغاتی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر ۲ شکل برنامه‌ریزی کردیم؛ بخش اول مربوط به تالارهای میزبان جشنواره است که طی ۲ شب، ۲۹ و ۳۰ دی در ورودی آن‌ها معرفی محصولات محیطی جشنواره انجام می‌شود. برای مجموعه صحنه نمایش شهر هم که محل اصلی برگزاری جشنواره محسوب می‌شود فضاسازی به شکل مطلوب‌تری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: با همکاری سازمان زیباسازی سازماندهی شهری تهران از ۱ بهمن اقلام تبلیغاتی جشنواره در بیلبوردها، عرشه‌ها و پرتال‌های شهری نصب می‌شوند.

شفیعی درباره اجرای معرفی محصولات جشنواره چهل و دوم صحنه نمایش فجر در فضای ایستگاه‌های مترو، افزود: با همکاری معاونت فرهنگی متروی تهران همزمان با افتتاحیه جشنواره فضاهای تبلیغاتی مترو به تبلیغ جشنواره صحنه نمایش فجر اختصاص پیدا می‌کند.

دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر درباره همکاری صدا و سیما برای تبلیغ این دوره از جشنواره، اظهار کرد: امسال در جشنواره گزارش‌های تصویری سه دقیقه‌ای را به صورت روزانه آماده می‌کنیم تا هم در فضای مجازی و هم در صدا و سیما و فضاهای رسانه‌ای دیگر پخش شود.

وی با بیان این‌که با اتوبوسرانی شهر تهران برای تبلیغ جشنواره چهل و دوم صحنه نمایش فجر توافقی نشده است، درباره فضاسازی تبلیغاتی در پهنه رودکی گفت: در پهنه رودکی هم که فضای اصلی اجراهای صحنه نمایش خیابانی است معرفی محصولات محیطی انجام خواهد شد.

شفیعی تصریح کرد: هر آنچه که ظرفیت و اعتبارات مالی جشنواره چهل و دوم در حوزه تبلیغاتی است و ستاد جشنواره باید انجام دهد به سرانجام می‌رسانیم. در معرفی محصولات شهری نیز با همکاری سازمان زیباسازی و سازماندهی شهری تهران نسبت به سال‌های گذشته اقدامات بیشتر و بهتری انجام می‌شود.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن، با دبیری مهدی حامدسقایان در تهران در حال برگزاری است.


این متن درباره برنامه‌ریزی و اجرای معرفی محصولات محیطی و شهری در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر است. در این جشنواره، معرفی محصولات محیطی در تالارهای میزبان و معرفی محصولات شهری در مجموعه صحنه نمایش شهر برگزار می‌شود. همچنین، تبلیغاتی در بیلبوردها، عرشه‌ها و پرتال‌های شهری نصب می‌شود. این معرفی محصولات در ایستگاه‌های مترو نیز به همراه افتتاحیه جشنواره نصب می‌شود. صدا و سیما نیز گزارش‌های تصویری سه دقیقه‌ای را آماده‌سازی می‌کند تا در فضای مجازی و صدا و سیما پخش شود. درباره معرفی محصولات با اتوبوسرانی توافقی صورت نگرفته است. اما در پهنه رودکی معرفی محصولات محیطی انجام می‌شود. اجرای تبلیغاتی در جشنواره بر اساس ظرفیت و اعتبارات مالی است و اقدامات بیشتر و بهتری هم در معرفی محصولات شهری انجام می‌شود. این جشنواره تا مطالعات تاریخی ۱۲ بهمن در تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *