به مناسبت روز مادر، بسته‌های شبکه جهانی شاتل موبایل با ۵۰ درصد تخفیف قرار می‌گیرند.

تا ۵۰ درصد تخفیف بسته‌های اینترنت شاتل موبایل به مناسبت روز مادر


شاتل موبایل به عنوان یک اپراتور دانش‌بنیان و تنها ارائه دهنده سیم‌کارت هوشمند در ایران، تا اواخر دی ماه، تخفیف‌های استثنایی برای تمامی مشترکین خود ارائه می کند. برای استفاده از این تخفیف‌ها مشترکین می توانند از طریق شماره‌گیری کددستوری #۳*۱* از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل یا از طریق برنامه تلفن همراه «شاتل موبایل من» و سیستم سازماندهی اینترنتی حساب شاتل موبایل، این بسته‌ها را مشاهده و فعال کنند. علاوه بر این، شاتل موبایل با استفاده از فناوری نوآورانه سیم‌کارت هوشمند، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، بهترین و کیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت هوشمند انتخاب می کند.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور به نقل ازشاتل موبایل، تمامی مشترکین این اپراتور می‌توانند از مطالعات تاریخی ۱۲ الی ۱۵ دی ماه از این تخفیف‌های استثنایی بهره‌مند شوند و این بسته‌ها را با شماره‌گیری کددستوری #۳*۱* از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و یا از طریق مراجعه به برنامه تلفن همراه «شاتل موبایل من» و سیستم سازماندهی اینترنتی حساب شاتل موبایل مشاهده و فعال کنند.

شاتل موبایل به عنوان تنها اپراتور دانش‌بنیان موبایل کشور و ارائه دهنده سیم‌کارت هوشمند در ایران، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و در قالب فناوری نوآورانه و انحصاری «سیم‌کارت هوشمند»، با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏ صورت کاملاً هوشمند انتخاب می‌کند.


تمامی مشترکین شاتل موبایل می‌توانند از مطالعات تاریخی ۱۲ الی ۱۵ دی ماه از تخفیف‌های استثنایی بهره‌مند شوند و این بسته‌ها را فعال کنند. شاتل موبایل امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را انتخاب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *