بهزاد عبدی، آهنگسازی متن “معجزه پروین” را ایجاد می‌کند.

بهزاد عبدی موسیقی متن «معجزه پروین» را می‌سازد


در این خبر اعلام شده است که بهزاد عبدی به عنوان آهنگساز اثر سینمایی سینمایی “معجزه پروین” معرفی شده است. این اثر سینمایی روایت خیالی زندگی شاعر ایرانی پروین اعتصامی را به تصویر می‌کشد و توسط محمدرضا ورزی کارگردانی شده است. هنرمندان معروفی مانند مارال بنی‌آدم و آزیتا حاجیان نیز در این اثر سینمایی حضور دارند. اثر سینمایی “معجزه پروین” توسط بنیاد سینمایی فارابی و وزارت میراث فرهنگی و مسافرت و توریسم ساخت و ساز شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی و بر اساس اعلام گروه سازنده اثر سینمایی سینمایی «معجزه پروین»، بهزاد عبدی به عنوان آهنگساز این اثر سینمایی معرفی شد.

این هنرمند پیش از این، سیمرغ بلورین بهترین هنر صوتی متن را برای دو اثر سینمایی «آل» و «مزار شریف» در دوره‌های بیست و هشتم و سی و سوم و دیپلم افتخار بهترین هنر صوتی متن را برای اثر سینمایی «علفزار» در چهلمین جشنواره اثر سینمایی فجر کسب کرده است.

«معجزه پروین»، روایت خیالی زندگی پروین اعتصامی بانوی شاعر ایرانی به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا است که امسال در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر حضور دارد.

در این اثر سینمایی سینمایی علاوه بر مارال بنی‌آدم در نقش پروین اعتصامی، هنرمندانی همچون آزیتا حاجیان، محمدرضا شریفی‌نیا، حسین پاکدل، محمدعلی نجفی، امیرحسین صدیق، رامین ناصر نصیر، رضا فیاضی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، حسام نواب‌صفوی، ملیکا شریفی‌نیا، محمد شعبان‌پور، الهه جعفری، محمدرضا شهبانی‌نوری، مریم ورزی، محمد ساربان، مجید جعفری، شهرداد بانکی، عباس علی محمدی و امیر رضا انوریان حضور دارند.

اثر سینمایی سینمایی «معجزه پروین» محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و وزارت میراث فرهنگی و مسافرت و توریسم است.


بهزاد عبدی آهنگساز اثر سینمایی سینمایی «معجزه پروین» است.
سیمرغ بلورین بهترین هنر صوتی متن را برای دو اثر سینمایی «آل» و «مزار شریف» در دوره‌های بیست و هشتم و سی و سوم و دیپلم افتخار بهترین هنر صوتی متن را برای اثر سینمایی «علفزار» در چهلمین جشنواره اثر سینمایی فجر کسب کرده است.
«معجزه پروین»، روایت خیالی زندگی پروین اعتصامی بانوی شاعر ایرانی است.
اثر سینمایی سینمایی «معجزه پروین» در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر حضور دارد.
در این اثر سینمایی سینمایی مارال بنی‌آدم در نقش پروین اعتصامی، آزیتا حاجیان، محمدرضا شریفی‌نیا، حسین پاکدل، محمدعلی نجفی، امیرحسین صدیق، رامین ناصر نصیر، رضا فیاضی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، حسام نواب‌صفوی، ملیکا شریفی‌نیا، محمد شعبان‌پور، الهه جعفری، محمدرضا شهبانی‌نوری، مریم ورزی، محمد ساربان، مجید جعفری، شهرداد بانکی، عباس علی محمدی و امیر رضا انوریان حضور دارند.
اثر سینمایی سینمایی «معجزه پروین» محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و وزارت میراث فرهنگی و مسافرت و توریسم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *