محاسبه هزینه تردد ملی و بین‌المللی: مجموعه ۴۰ درصد تردد

بهای ترافیک داخل ۴۰ درصد ترافیک بین الملل محاسبه می‌شود


وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات، عیسی زارع پور، در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی اعلام کرد که در افزایش اخیر قیمت تردد داخلی افزایش نکرده است و از این به بعد بهای تردد داخلی ارزان‌تر شده و حدود ۴۰ درصد تردد بین‌الملل محاسبه می‌شود. افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی نیز مشمول تردد داخلی نمی‌شود و اپراتورها موظف به اجرای این موضوع هستند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، عیسی زارع پور وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی گفت: در افزایش اخیر، بهای تردد داخلی افزایش نداشته است. لذا از این به بعد، بهای تردد داخل به جای نیم بها، ارزان‌تر شده و حدود ۴۰ درصد تردد بین‌الملل محاسبه می‌شود.

به گزارش مهر، افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی که با هدف توسعه زیرساخت‌های ارتباطی صورت گرفت، مشمول تردد داخلی نیست و اپراتورها مکلف به اجرای آن هستند.


نتیجه گیری این متن این است که بهای تردد داخلی در افزایش اخیر افزایش نداشته است و بهای تردد داخل به جای نیم بها، ارزان‌تر شده و حدود ۴۰ درصد تردد بین‌الملل محاسبه می‌شود. همچنین، افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی مشمول تردد داخلی نیست و اپراتورها مکلف به اجرای آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *