افرادی در بم و جیرفت به صاحب هنر هفتم تبدیل می‌شوند.

بم و جیرفت صاحب سینما می‌شوند


سازمان سینمایی با همکاری موسسه سینماشهر، در جهت ارتقای ظرفیت‌های نمایش اثر سینمایی و توسعه زیرساخت سینمایی در شهرهای فاقد هنر هفتم، سالن هنر هفتم “اطلس” در بم و “میراث” در جیرفت را افتتاح خواهد کرد. هنر هفتم “اطلس” با ظرفیت 180 نفر اولین سینمای بم است و هنر هفتم “میراث” جیرفت تنها سینمای این شهر با ظرفیت 220 نفر است که پس از تعطیلی برای مقابله با کرونا، طبق تفاهمنامه با سازمان سینمایی و ادارات کل وزارتخانه میراث و ارشاد اسلامی، مجهز شده و دوباره راه‌اندازی شده است. هر دوی این سینماها به سیستم سمفا متصل هستند و پس از افتتاح، به ناوگان سینمایی کشور اضافه خواهند شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی سینماشهر، در راستای هدف‌گذاری سازمان سینمایی برای ارتقای ظرفیت‌های نمایش اثر سینمایی و توسعه زیرساخت سینمایی در شهرهای فاقد هنر هفتم با همکاری موسسه سینماشهر، سالن هنر هفتم «اطلس» بم و «میراث» جیرفت افتتاح می‌شود.

هنر هفتم «اطلس» بم واقع در «اطلس‌مال» دارای سالنی نوساز با ظرفیت ۱۸۰ نفر اولین سینمای این شهر است که هفته آینده افتتاح خواهد شد.

همچنین هنر هفتم «میراث» جیرفت تنها سینمای این شهر با ظرفیت ۲۲۰ نفر که پس از کرونا تعطیل شده بود، طی تفاهمنامه میان سازمان سینمایی و ادارات کل وزارتخانه میراث و ارشاد اسلامی توسط موسسه سینماشهر به سیستم صوت و تصویر و پرده نمایش مجهز شد و در مجتمع فرهنگی و هنری شهید مداحی‌پور این شهر، مجددا راه‌اندازی شد.

هر دوی این سینماها در جنوب کرمان به سیستم سمفا (سامانه سازماندهی فروش و اکران هنر هفتم) متصل هستند و پس از افتتاح به ناوگان سینمایی کشور اضافه خواهند شد.


هنر هفتم “اطلس” بم اولین سینمای شهر بم است که هفته آینده افتتاح خواهد شد. همچنین، هنر هفتم “میراث” جیرفت پس از تعطیلی در اثر کرونا، توسط موسسه سینماشهر مجهز شده و مجددا راه‌اندازی شده است. هر دوی این سینماها به سیستم سمفا متصل هستند و پس از افتتاح، به ناوگان سینمایی کشور اضافه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *