تخفیف‌های ویژه همراه اول به مناسبت روز پدر

بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت روز پدر


شرکت مخابرات سیار ایران، به مناسبت سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر، برای مشترکان خود بسته های ترکیبی از مکالمه درون شبکه و شبکه جهانی به مدت سه روزه آماده کرده است. این بسته ها شامل گیگابایت های مختلف شبکه جهانی و دقایق مکالمه متناسب با هر بسته می باشند. مشترکان همراه اول می توانند با تخفیف ویژه در این ایام، بسته های ویژه روز پدر را خریداری کرده و فعالسازی کنند. مهلت اقدام به خرید و فعالسازی بسته ها تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ می باشد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از اداره کل مخابرات شرکت مخابرات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت «روز پدر»، بسته های متنوعی را برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است.

ساختار این بسته های ترکیبی به صورت «مکالمه درون شبکه و شبکه جهانی» و با مدت زمان سه روزه است که تمامی دارندگان سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند نسبت به خریداری آنها با تخفیف ویژه این ایام اقدام کنند.

اولین بسته شامل «۲ گیگابایت شبکه جهانی و ۲۰۰ دقیقه مکالمه» می شود و دومین آنها با ترکیب «۶ گیگابایت شبکه جهانی و ۶۰۰ دقیقه مکالمه» است که به ترتیب با قیمت های ۱۰ و ۲۵ هزار تومان عرضه می شود.

متقاضیان خرید و فعالسازی این بسته های ویژه روز پدر، می توانند از امروز چهارشنبه ۴ بهمن تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶ مربع» نسبت به انجام خواسته خود اقدام کنند.


به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت «روز پدر»، همراه اول بسته های متنوعی را برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است. ساختار این بسته های ترکیبی به صورت “مکالمه درون شبکه و شبکه جهانی” و با مدت زمان سه روزه است. اولین بسته شامل “۲ گیگابایت شبکه جهانی و ۲۰۰ دقیقه مکالمه” می شود و دومین بسته شامل “۶ گیگابایت شبکه جهانی و ۶۰۰ دقیقه مکالمه” است. متقاضیان می توانند از امروز چهارشنبه ۴ بهمن تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ با شماره گیری “ستاره ۱۰۰ ستاره ۶ مربع” نسبت به خرید و فعالسازی این بسته های ویژه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *