برگزاری کنسرت گروه همنواز در برج آزادی

برگزاری کنسرت گروه «همنواز» در برج آزادی


ارکستر «همنواز» با اندیشه پژوهشی و نگاه نوین به تنظیم ارکسترال هنر صوتی ایرانی، بافت هنر صوتی سازهای زهی و کوبه‌ای را با تم همراهی و ملودی درخشان در سازهای ایرانی طراحی کرده است. این ارکستر با تمرکز بر ترکیب صدای موزون با گروه کُر و خوانندگان مستقل، قطعات متنوعی از جمله «شب به گلستان منتظرت بودم» و «بهار دلنشین» را اجرا می‌کند و همچنین قطعات حماسی مانند «مرغ سحر» را به تنظیم ارکستری در کنار تنظیمات هنر صوتی ایرانی اجرا می‌کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی برج آزادی، ارکستر «همنواز» با اندیشه پژوهشی با نگاهی نوین به تنظیم ارکسترال هنر صوتی ایرانی در بافت هنر صوتی سازهای زهی، کوبه‌ای در تم همراهی و ملودی درخشان در سازهای ایرانی طراحی شده است. تمرکز در ترکیب صدای موزون با گروه کُر و خوانندگان مستقل در این بافت شکل پیدا کرده است.

اجرای قطعاتی خاطره‌انگیز چون «شب به گلستان منتظرت بودم»، «بهار دلنشین»، «بهار دلکش» و … در کنار تنظیم ارکستری قطعات حماسی چون «مرغ سحر» در کنار تنظیمات هنر صوتی اصیل ایرانی در قطعاتی مانند «باز هوای وطنم» با ترکیب سازهای دوتار و دف از دیگر اجراهای این مجموعه به شمار می‌رود.


مجموعه‌ی ارکسترال «همنواز» با تمرکز بر تنظیم هنر صوتی ایرانی و اجرای قطعاتی متنوع از جمله “شب به گلستان منتظرت بودم” و “بهار دلنشین” به همراه اجراهای حماسی چون “مرغ سحر” و “باز هوای وطنم”، با ترکیب صدای موزون و گروه کُر و خوانندگان مستقل طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *