برگزاری اولین جشنواره اثر سینمایی ۱۰۰ ثانیه‌ای “کیش؛ بهشت خانواده‌ها”

برگزاری نخستین جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای «کیش؛ بهشت خانواده‌ها»


جشنواره اثر سینمایی ۱۰۰ ثانیه‌ای «کیش؛ بهشت خانواده‌ها» توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود. این جشنواره در ۲ بخش داستانی و مستند برگزار می‌شود و دبیر علمی آن مهدی جمالیان است. هدف این جشنواره، ثبت دقایق و خاطره‌ها و توجه به جایگاه والا و ویژه خانواده است. موضوعات این جشنواره شامل خانواده و اکوسیستم، خانواده و نشاط اجتماعی و حریم خانواده و احترام به مقررات است. در هر بخش این جشنواره سه نفر برتر جوایزی از جمله تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق وبسایت جشنواره بارگذاری کنند. مهلت ارسال آثار تا ۱۹ بهمن ماه است و آخرین مهلت برگزاری اختتامیه و معرفی برگزیدگان در مطالعات تاریخی ۶ اسفند ماه است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی رویداد، جشنواره اثر سینمایی ۱۰۰ ثانیه‌ای «کیش؛ بهشت خانواده‌ها» به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و در ۲ بخش داستانی و مستند برگزار می‌شود که دبیر علمی اثر سینمایی ۱۰۰ ثانیه‌ای این جشنواره مهدی جمالیان است.

در متن این فراخوان آمده است:

«فراخوان نخستین جشنواره ملی «کیش؛ بهشت خانواده‌ها»

نقطه دورافتاده زیبای کیش که در برهه‌های مهم مطالعات تاریخی فرهنگی، اجتماعی، مسافرت و توریسم و ایجاد نشاط عمومی کشور همواره نقشی موثر و قابل اعتنا ایفا کرده است، این بار این فرصت را پیدا کرده که به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در مسیر ثبت دقایق و خاطره‌ها و به حرمت جایگاه والا و ویژه خانواده در جامعه ایرانی، اقدام به برگزاری نخستین جشنواره ملی اثر سینمایی ۱۰۰ ثانیه‌ای «کیش؛ بهشت خانواده‌ها» کند تا در راه به رخ کشیدن هر چه بیشتر جاذبه‌های دیداری، از منظر آثار خلاقانه و با محوریت موضوع خانواده گامی تازه را بردارد.

*موضوعات جشنواره:

– خانواده، کیش و اکوسیستم

– خانواده، کیش و نشاط اجتماعی

– حریم خانواده، کیش و احترام به مقررات

*بخش آزاد با محوریت:

– اکوسیستم

– نشاط اجتماعی

– حریم خانواده، و احترام به مقررات

*جوایز بخش ملی:

در هر بخش ۳ نفر اول، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۲۵۰ میلیون ریالی.

۳ نفر دوم، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۲۰۰ میلیون ریالی.

۳ نفر سوم، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۱۵۰ میلیون ریالی.

*جوایز بخش ویژه (آزاد):

نفرات برتر در هر بخش، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی.

*جوایز بخش ویژه (آثار برتر کیشوندی):

نفرات برتر در هر بخش، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی.

– علاقه مندان پس از تکمیل فرم ثبت‌نام با رعایت ضوابط مندج در آدرس اینترنتی https://festival.kish.ir آثار خود را بارگذاری کنند.

– پایان زمان ارسال آثار و آغاز داوری: ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

– برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان در نقطه دورافتاده کیش: ۶ اسفند ماه ۱۴۰۲


جشنواره اثر سینمایی ۱۰۰ ثانیه‌ای «کیش؛ بهشت خانواده‌ها» توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود. این جشنواره در دو بخش داستانی و مستند برگزار می‌شود و دبیر علمی آن مهدی جمالیان است. موضوعات جشنواره شامل خانواده و اکوسیستم، خانواده و نشاط اجتماعی، و حریم خانواده و احترام به مقررات است. هر بخش شامل موضوعاتی مانند اکوسیستم، نشاط اجتماعی، و حریم خانواده و احترام به مقررات است. جوایز بخش ملی شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی است. همچنین، برترین آثار در هر بخش و نفرات برتر در بخش ویژه و آثار برتر کیشوندی نیز جوایزی دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با رعایت ضوابط، از آدرس اینترنتی جشنواره بارگذاری کنند. زمان ارسال آثار تا پایان بهمن ماه است و آخرین مراسم جشنواره و معرفی برگزیدگان در ماه اسفند خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *