برگزاری کنفرانس دوم “AI در بانک و پوشش ریسک”

برگزاری دومین کنفرانس «بانک و بیمه» با رویکرد هوش مصنوعی


دومین کنفرانس «تحول دیجیتال، بانک و پوشش ریسک» با AI در مطالعات تاریخی ۱۶ دی ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. این کنفرانس با بررسی وضعیت بخش بانک و پوشش ریسک در زمینه دیجیتال، سه پنل اصلی را شامل «حکمرانی دیجیتال در مواجه با تحول»، «چابک‌سازی بانک و پوشش ریسک در مواجهه با تحول دیجیتال» و «آینده پژوهی در حوزه دیجیتال به رویکرد AI» در بر خواهد داشت. یکی از موضوعات مورد توجه در این کنفرانس، اعتماد دیجیتال و استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک در بانک و پوشش ریسک است. این رویداد با همکاری فراکسیون راهبردی پارلمان و نهادهای مرتبط با بانک و پوشش ریسک برگزار می‌شود و در بخش علمی کنفرانس، مقالات ارائه شده از سوی موسسه آموزش عالی تربیت مدرس ارزیابی و در کنفرانس، به صورت ارائه، پوستر و چاپ در نشریه علمی و پژوهشی قرار خواهند گرفت.

به گزارش دیجیاتور، دومین کنفرانس «تحول دیجیتال، بانک و پوشش ریسک» با رویکرد AI ۱۶ دی ۱۴۰۲ در محل سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این کنفرانس با هدف رصد وضعیت کشور در بخش بانک و پوشش ریسک در حوزه دیجیتال برپا خواهد شد. این کنفرانس شامل سه پنل اصلی است؛ «حکمرانی دیجیتال در مواجه با تحول»، «چابک‌سازی نظام بانک و پوشش ریسک در مواجهه با تحول دیجیتال» و «آینده پژوهی در حوزه دیجیتال با رویکرد AI».

از اتفاقات مهم دومین دوره کنفرانس «تحول دیجیتال، بانک و پوشش ریسک» با رویکرد AI، محور اعتماد دیجیتال و استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک در بانک و پوشش ریسک است که در این کنفرانس مورد توجه قرار گرفته است.

این رویداد با همکاری فراکسیون راهبردی پارلمان، کمیسیون مالی مجلس، وزارت دانش مالی و امور دارایی، نهاد مالی، پوشش ریسک مرکزی و نهادهای مرتبط با بانک و پوشش ریسک با هدف رصد تحول دیجیتال در عرصه بانک و پوشش ریسک برگزار می‌شود.

در بخش علمی این کنفرانس با همکاری موسسه آموزش عالی تربیت مدرس مانند دوره اول، مقالات ارائه شده ارزیابی و سپس مقالات پذیرفته شده به صورت ارائه در کنفرانس، پوستر و چاپ در نشریه علمی و پژوهشی در دسترس قرار خواهد گرفت‌.


با روش دیجیتالی، کنفرانس “تحول دیجیتال، بانک و پوشش ریسک” در محل سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. این کنفرانس به منظور بررسی وضعیت بانک و پوشش ریسک در حوزه دیجیتال برپا شده است. سه پنل اصلی این کنفرانس شامل “حکمرانی دیجیتال در مواجه با تحول”، “چابک‌سازی نظام بانک و پوشش ریسک در مواجهه با تحول دیجیتال” و “آینده پژوهی در حوزه دیجیتال با رویکرد AI” است. یکی از مهم‌ترین مباحث مورد توجه این کنفرانس، محور اعتماد دیجیتال و استنادپذیری اسناد و عملیات الکترونیک در بانک و پوشش ریسک است. این رویداد با همکاری فراکسیون راهبردی پارلمان، کمیسیون مالی مجلس، وزارت دانش مالی و امور دارایی، نهاد مالی، پوشش ریسک مرکزی و نهادهای مرتبط با بانک و پوشش ریسک برگزار می‌شود. در بخش علمی کنفرانس، مقالات ارائه شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و سپس مقالات پذیرفته شده به صورت ارائه در کنفرانس، پوستر و چاپ در نشریه علمی و پژوهشی منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *