تقدير از برگزارکنندگان جشنواره فيلم فجر

برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر قدردانی شدند


در مراسم قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر، با حضور وزیر میراث و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی، مدیران برجسته سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی شرکت کردند. در این مراسم، دبیر جشنواره گزارشی از عملکرد آن ارایه کرده و تقدير از همه مشارکت‌کنندگان شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، مراسم قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر روز پنجشنبه بیست و چهارم اسفند با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر میراث و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، مجتبی امینی دبیر چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجرفجر، مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و سایر مدیران جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر نیز حضور داشتند.

در این مراسم مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر و سایر اعضا گزارشی از عملکرد جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر ارایه کردند.


مراسم قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر برگزار شد. حضور وزیر میراث و ارشاد اسلامی در مراسم تاکیدی بر جهود انجام شده داشت. مدیران مختلف جشنواره نیز در مراسم حضور داشتند. ارایه گزارش عملکرد جشنواره توسط دبیر جشنواره و سایر اعضا انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *