برگزاری دو نمایشگاه تصویری در محل خانه هنرمندان ایران

برپایی ۲ نمایشگاه تجسمی در خانه هنرمندان ایران


در روز جمعه هشتم دی‌ماه سال ۱۴۰۲، دو نمایشگاه با عناوین “واگویه‌های من” و “ملکوت فروشی نیست” در گالری‌های خانه هنرمندان ایران به افتتاح رسیدند. نمایشگاه طراحی “واگویه‌های من” با آثار مهنوش فولادی در گالری‌های نامی و بهار برگزار شده است. در این آثار، شایوده ویژه‌ای از دیدگاه و نگرش هنرمند به جهان انسان و رابطه عمیق او با آن به تصویر کشیده شده است. همچنین، نمایشگاه نقاشی “ملکوت فروشی نیست” با اثر شیلان قاضی در گالری تابستان برگزار می‌شود. در این آثار، هدف هنرمند بیان یک پیام نیست، بلکه او به صورت مستمر و پیوسته به طرح وجود و ذهن انسان تلنگر می‌زند و او را به دعوت زندگی نو و ابدی تشویق می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ بازدید کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه طراحی با عنوان «واگویه‌های من» و نمایشگاه نقاشی با عنوان «ملکوت فروشی نیست» عصر جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در گالری‌های این مجموعه افتتاح می‌شوند و تا ۱۸ دی ۱۴۰۲ میزبان علاقه مندان خواهند بود.

نمایشگاه طراحی «واگویه‌های من» که به آثار مهنوش فولادی اختصاص دارد، در گالری‌های نامی و بهار افتتاح می‌شود.

در توضیح نمایشگاه «واگویه‌های من» آمده است: «در طراحی‌های مهنوش فولادی کشف و شهودی را در می‌یابیم که نوع جهان بینی و نگاهش به انسان است.

او در معنایِ حقیقی ارتباط با سوژه غوطه‌ور می‌شود و آنچه دریافت می‌کند از رابطه عمیق وجودیِ خویش با فیگور است. طراحی هایش حاکی از نگرش ویژه به دنیای درونی انسان و بیان خردورزانه‌ای است که به آثارش داده است.»

همچنین نمایشگاه نقاشی اثر شیلان قاضی با عنوان «ملکوت فروشی نیست» در گالری تابستان برپا می‌شود.

در توضیح نمایشگاه «ملکوت فروشی نیست» آمده است: «آثار شیلان قاضی رهاورد اندیشه خاصش به جهان و هستی است. هدفش تنها رساندن پیام نیست بلکه فراتر از آن گام برمی‌دارد و مخاطب را به زیستنی نو و ابدی دعوت می‌کند. حضوری پیوسته و مداوم در آثارش کاملاً مشهود است.

او با آفرینش نقاشی‌هایش تلنگری به ذهن انسان می‌زند تا شاید در این دنیای وانفسا که در تنگنای تاریکی قرارگرفته راهِ روشنی را برگزیند.»

خانه هنرمندان ایران روزهای شنبه تعطیل است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به گالری‌های این مجموعه مراجعه کنند.


نمایشگاه طراحی با عنوان “واگویه‌های من” و نمایشگاه نقاشی با عنوان “ملکوت فروشی نیست” در گالری‌های خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شوند و تا مطالعات تاریخی ۱۸ دی ۱۴۰۲ قابل بازدید هستند. نمایشگاه طراحی مختص آثار مهنوش فولادی است و طراحی‌های او نشانگر نگرش ویژه‌ی او به دنیای درونی انسان است. همچنین، نمایشگاه نقاشی با آثار شیلان قاضی برگزار می‌شود و این آثار تنگری به ذهن انسان می‌زنند تا در دنیای تاریکی راهِ روشنی را بیابند. بازدید از گالری‌های خانه هنرمندان ایران روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *