رفع مشکلات “کرونا آنلاین” در روزهای آینده

برطرفی مشکلات «کروکی آنلاین» طی روزهای آتی


در نمایشگاه رسانه‌های ایران، علی استاد هاشمی، رئیس کل پوشش ریسک مرکزی، از غرفه مهر بازدید کرده و در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور اعلام کرده است که پوشش ریسک برخط از مطالعات تاریخی ۱۳ آذرماه در کل کشور توسط پلیس راهور و پوشش ریسک مرکزی انجام می‌شود. وی همچنین اظهار کرده که تاکنون در راستای مشکلات کروکی برخط با پلیس راهور جلسات برگزار شده و موانع طی این جلسات برطرف شده است. او همچنین بیان کرد که زمان ثبت کروکی توسط پلیس راهور تا ارجاع آن به پوشش ریسک مرکزی دو ساعت زمان‌بر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار مالی مستقر در نمایشگاه صدا و سیما ایران؛ علی استاد هاشمی رئیس کل پوشش ریسک مرکزی در جریان بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه مهر بازدید کرد.

علی استاد هاشمی رئیس کل پوشش ریسک مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دیجیاتور با بیان اینکه پوشش ریسک برخط از (۱۳ آذرماه) در کل کشور توسط پلیس راهور و پوشش ریسک مرکزی در حال انجام است، گفت: البته به دلیل اینکه اجرای این روند به صورت داده برخط است قطعاً ایراداتی خواهد داشت.

رئیس کل پوشش ریسک مرکزی در ادامه تاکید کرد: از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری بنا شد تا هر هفته یک جلسه در راستای مشکلات «کروکی برخط» با پلیس راهور برگزار می‌کنیم تا موانع طی این جلسات برطرف شود.

وی در ادامه تاکید کرد: از زمان ثبت کروکی توسط پلیس راهور تا اینکه این کروکی به پوشش ریسک مرکزی ارجاع شود، جمعاً دو ساعت زمان‌بر است.


توسط علی استاد هاشمی رئیس کل پوشش ریسک مرکزی تاکید شده است که اجرای پوشش ریسک برخط در کل کشور توسط پلیس راهور و پوشش ریسک مرکزی در حال انجام است. او همچنین بیان کرد که این روند به دلیل اینکه به صورت داده برخط است، ایراداتی خواهد داشت. وی همچنین اظهار کرد که جلسات هفتگی در راستای مشکلات “کروکی برخط” با پلیس راهور برگزار می‌شود تا موانع طی این جلسات برطرف شود. و او همچنین بیان کرد که زمان لازم برای ثبت کروکی توسط پلیس راهور و ارجاع آن به پوشش ریسک مرکزی جمعاً دو ساعت زمان‌بر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *