برد پیت، بازیگر اثر سینمایی اخیر کوئنتین تارانتینو، مشخص شد.

برد پیت بازیگر آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو شد


کارگردان معروف هالیوود، کوئنتین تارانتینو، برای سومین بار در اثر سینمایی جدیدش با برد پیت همکاری می‌کند. هنوز جزئیات دقیقی درباره نقش پیت در اثر سینمایی منتقد اثر سینمایی آشکار نیست، اما احتمالاً او نقش اصلی را بازی خواهد کرد. برد پیت قبلاً با تارانتینو در اثر سینمایی روزی روزگاری در هالیوود همکاری کرده بود و برای این نقش اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. تارانتینو همچنین درباره اثر سینمایی بعدی خود محرمانه عمل کرده است و تنها افشا کرده است که این اثر سینمایی در سال ۱۹۷۷ و درباره یک شخصیت واقعی است که هرگز واقعاً مشهور نشده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ددلاین، کوئنتین تارانتینو برای سومین بار با برد پیت همکاری می‌کند. این همکاری در آخرین اثر سینمایی این کارگردان، «منتقد اثر سینمایی» صورت می‌گیرد. هنوز روشن نیست که پیت در نقش شخصیت اصلی جلوی دوربین می‌رود یا خیر، اما به نظر می‌رسد او باید ایفاگر نقش شخصیت اصلی باشد.

برد پیت آخرین بار برای اثر سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» در سال ۲۰۱۹ با تارانتینو همکاری کرد و اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. وی پیشتر در اثر سینمایی «لعنتی‌های بی‌آبرو» تارانتینو هم بازی کرده بود. به نظر می‌رسد سونی پیکچرز استودیوی پخش کننده اثر سینمایی قبلی، آن را سال ۲۰۲۵ اکران کند.

تارانتینو در مورد آخرین اثر سینمایی محتاطانه عمل کرده و توضیح چندانی درباره آن نداده است، اما وی ماه مه امسال در جشنواره اثر سینمایی کن که معرفی اثر سینمایی «رعد نورد» (Rolling Thunder ) جان فیلن محصول ۱۹۷۷ را بر عهده داشت، در گفت‌وگو با منتقد ددلاین صحبت کرد و گفت اثر سینمایی بعدی‌اش در سال ۱۹۷۷ یعنی سال اکران همین اثر سینمایی در کالیفرنیا می‌گذرد و درباره مردی است که واقعاً وجود داشته، اما هرگز واقعاً مشهور نبوده است.

این شخصیت به نوعی یادآور شغلی است که خود تارانتینو در نوجوانی داشته است.

او در گفت‌وگویش با منتقد ددلاین گفت: چیزهای به دردبخور برای خواندن کم بود و در میان این مجله‌ها یک منتقد خاص وجود داشت. این منتقدی بود که تارانتینو نوشته‌هایش را دوست داشت.

گفته شده تارانتینو از آن زمان تا حد زیادی فیلمنامه را نوشته و بازنویسی کرده است. شاید هم شخصیت بوث اثر سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» که برد پیت نقش او را بازی کرد، پس از بدلکاری به منتقد اثر سینمایی بدل شود. مانند بسیاری از ساخته‌های تارانتینو، او شخصیت خوبی است که نمی‌توان به راحتی رهایش کرد.

پس از کار بزرگی که سونی در «روزی روزگاری در هالیوود» انجام داد، از جمله توزیع نشدن اثر سینمایی در چین برای حمایت از تارانتینو که نپذیرفت مسابقه بروس لی با کلیف بوث را نادیده بگیرد، احتمال همکاری دوباره با تارانتینو چندان قوی به نظر می‌رسید.

کوئنتین تارانتینو کارگردانی اثر سینمایی‌هایی چون «سگ‌های انباری»، «روایت خیالی عامه‌پسند»، «بیل را بکش» و «جنگوی از بند رها شده» را در کارنامه دارد و اثر سینمایی «منتقد اثر سینمایی» دهمین و آخرین اثر سینمایی سینمایی است که او کارگردانی می‌کند.


برد پیت برای سومین بار با تارانتینو همکاری می‌کند
پیت باید ایفاگر نقش شخصیت اصلی باشد
برد پیت آخرین بار برای اثر سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» با تارانتینو همکاری کرد
پیت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد
به نظر می‌رسد سونی پیکچرز آن را در سال ۲۰۲۵ اکران می‌کند
تارانتینو توضیح چندانی درباره آخرین اثر سینمایی نداده است
اثر سینمایی بعدی‌اش در سال ۱۹۷۷ یعنی سال اکران اثر سینمایی «رعد نورد» در کالیفرنیا می‌گذرد
این شخصیت به نوعی یادآور شغلی است که خود تارانتینو در نوجوانی داشته است
بوث اثر سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» به منتقد اثر سینمایی بدل می‌شود
پس از کار بزرگی که سونی در «روزی روزگاری در هالیوود» انجام داد، احتمال همکاری دوباره با تارانتینو کاهش یافت
«منتقد اثر سینمایی» دهمین و آخرین اثر سینمایی سینمایی است که تارانتینو کارگردانی می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *