بازدید رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح از پشت صحنه “شاپور، قهرمان منازعه”

بازدید رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح از پشت صحنه«قهرمان جندی شاپور»


در این متن آمده است که سید محمد نادری، رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح، به پشت صحنه اثر سینمایی سینمایی «قهرمان جندی شاپور» بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفته است. این اثر سینمایی درباره زندگی شهید عبدالمجید بقایی است و از آثار بنیاد فرهنگی روایت فتح برای حضور در جشنواره اثر سینمایی فجر سال جاری خواهد بود. بنیاد فرهنگی روایت فتح مالکیت این پروژه سینمایی را با همکاری و تعامل کنگره ملی شهدای استان خوزستان بر عهده دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سید محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح از پشت صحنه اثر سینمایی سینمایی «قهرمان جندی شاپور» بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه سینمایی قرار گرفت.

در این بازدید که در محل فیلمبرداری این اثر سینمایی و در شهر باستانی شوش دانیال صورت گرفت، نادری ضمن گفت‌وگو با کارگردان و عوامل این اثر سینمایی در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

«قهرمان جندی شاپور» درباره زندگی شهید عبدالمجید بقایی است که با تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی توسط مهدی صاحبی کارگردانی خواهد شد و از جدی‌ترین آثار بنیاد فرهنگی روایت فتح جهت حضور در جشنواره اثر سینمایی فجر سال جاری خواهد بود.

بنیاد فرهنگی روایت فتح مالکیت این پروژه سینمایی را با همکاری و تعامل کنگره ملی شهدای استان خوزستان بر عهده دارد. چندی پیش نیز خبر اثر سینمایی سینمایی «دو روز دیرتر» با مشارکت بنیاد فرهنگی روایت فتح و بنیاد سینمایی فارابی و موسسه بهمن سبز جهت حضور در جشنواره منتشر شده بود.


بازدید سید محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح از اثر سینمایی سینمایی «قهرمان جندی شاپور» در شهر باستانی شوش دانیال و در جریان پیشرفت این پروژه سینمایی قرار گرفت. اثر سینمایی «قهرمان جندی شاپور» با تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و کارگردانی مهدی صاحبی توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح ساخت و ساز می‌شود و بنیاد فرهنگی روایت فتح در همکاری و تعامل با کنگره ملی شهدای استان خوزستان مالکیت این پروژه را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *