شروع نمایش اثر سینمایی‌های کوتاه با محوریت مادرانه

اکران بسته فیلم‌های کوتاه با مضمون مادرانه آغاز شد


به مناسبت روز مادر، انجمن سینمای جوانان ایران بسته اثر سینمایی کوتاهی از تولیدات خود را در بستر نرم‌افزاری‌های هاشور و تیوال منتشر کرده است. این بسته شامل چهار اثر سینمایی کوتاه است که به صورت اشتراکی برای مخاطبان در دسترس قرار گرفته است. اثر سینمایی کوتاه “برفک” به کارگردانی پگاه انصاری، اثر سینمایی کوتاه “گجو” به کارگردانی سینا محمدیان، اثر سینمایی کوتاه “شبی سیصد” به کارگردانی محسن نجفی‌مهری و اثر سینمایی کوتاه “تی‌یَره” به کارگردانی مصطفی مهربان از جمله اثرهایی هستند که در این بسته عرضه شده‌اند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با روز بزرگداشت مقام مادر، بسته اثر سینمایی کوتاه منتخب از تولیدات انجمن سینمای جوانان را برای نمایش آنلاین در بستر نرم‌افزاری‌های هاشور و تیوال از روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ ماه به صورت اشتراکی در دسترس مخاطبان اثر سینمایی کوتاه قرار داده است.

این چهار اثر سینمایی کوتاه عبارتند از:

اثر سینمایی کوتاه «برفک» به نویسندگی امیرمحمد عبدی و کارگردانی پگاه انصاری، روایت خیالی بانوی مسنی در حال تماشای تلویزیون است که تصویر تلویزیونش قطع و وصل می‌شود. او با کسی حرف می‌زند تا آنتن را تنظیم کند ولی … . این اثر سینمایی کوتاه به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و حسین فرضی‌زاد در ژانر درام ساخته شده است و دومین اثر کارگردان به‌شمار می‌آید.

اثر سینمایی کوتاه «گجو» به نویسندگی و کارگردانی سینا محمدیان و تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و بهنام حسینخانی ساخته شده است. در «گجو»، نگار که به‌تازگی از همسرش جدا شده با پسر کوچکش وارد خانه جدیدشان می‌شوند و … .

اثر سینمایی کوتاه «شبی سیصد» را محسن نجفی‌مهری (بر اساس طرحی از علیرضا اسدنژاد) به‌نگارش درآورده و کارگردانی کرده است. روایت خیالی این اثر سینمایی که به‌تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و امیر مهرنیا ساخت و ساز شده است، درباره احسان است که دلش نمی‌خواهد ویلای‌شان اجاره داده شود در حالی که همه کنار خیابان می‌خواهند ویلای‌شان را اجاره بدهند.

اثر سینمایی کوتاه «تی‌یَره» وسیله روغن‌گیری زیتون است؛ در روایت خیالی این اثر سینمایی تی‌یَره در بازی کودکانه توسط شهریار دوست حکمت، پاره می‌شود. گوهر و حکمت، می‌ترسند ماجرا را به مادر بگویند چرا که مادرشان نوبت روغن‌گیری گرفته و به تی‌یره احتیاج دارد … . این اثر سینمایی کوتاه به‌نویسندگی و کارگردانی مصطفی مهربان و تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر رودبار و وحید کشاورز ساخته شده است.


نمایش آنلاین اثر سینمایی های کوتاه از تولیدات سینمای جوانان ایران برای مخاطبان در دسترس قرار می‌گیرد.
اثر سینمایی کوتاه “برفک” روایت خیالی یک بانوی مسن است که تصویر تلویزیونش قطع و وصل می‌شود و با کسی حرف می‌زند تا آنتن را تنظیم کند.
اثر سینمایی کوتاه “گجو” روایت خیالی نگار و پسر کوچکش است که به خانه جدیدشان نقل مکان می‌کنند.
اثر سینمایی کوتاه “شبی سیصد” روایت خیالی احسان است که دلش نمی‌خواهد ویلاش اجاره داده شود در حالی که همه می‌خواهند آن را اجاره کنند.
اثر سینمایی کوتاه “تی‌یَره” داستانی است درباره تی‌یره که توسط شهریار دوست حکمت پاره می‌شود و گوهر و حکمت می‌ترسند ماجرا را به مادرشان بگویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *