نمایش «احمد» در سینمای مستندات یکشنبه و «در حال و هوای عشق» در سینماتک

اکران «احمد» در مستندات یکشنبه و «در حال و هوای عشق» در سینماتک


در پنجاه و یکمین برنامه «مستندات یکشنبه» سینماتک خانه هنرمندان ایران، اثر سینمایی مستند «احمد» به کارگردانی مصطفی رزاق‌کریمی و تهیه‌کنندگی غلامعلی اصغریان نمایش داده خواهد شد. این برنامه در مطالعات تاریخی ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در سالن فریدون ناصری برگزار می‌شود. همچنین، در پانصد و هفتاد و هفتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران، اثر سینمایی سینمایی «در حال و هوای عشق» به کارگردانی وونگ کاروای محصول ۲۰۰۰ نمایش داده خواهد شد. پس از نمایش هر یک از اثر سینمایی‌ها، نشست نقد و بررسی با حضور نویسندگان، تهیه‌کنندگان و بازیگران انجام خواهد شد و علاقمندان می‌توانند بلیت خود را از سایت تیوال تهیه کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی خانه هنرمندان ایران، پنجاه و یکمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش اثر سینمایی‌های مستند می‌پردازد، به نمایش اثر سینمایی مستند «احمد» به کارگردانی مصطفی رزاق‌کریمی و تهیه‌کنندگی غلامعلی اصغریان اختصاص دارد.

این برنامه یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ در سالن فریدون ناصری برگزار می‌شود.

پس از نمایش اثر سینمایی نیز نشست نقد و بررسی با حضور سید علی میرفتاح نویسنده و مطبوعات‌نگار، سعید رشتیان تهیه‌کننده سینمای مستند و مصطفی رزاق‌کریمی کارگردان اثر برگزار می‌شود.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

همچنین، پانصد و هفتاد و هفتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ به نمایش نسخه مرمت شده اثر سینمایی سینمایی «در حال و هوای عشق» به کارگردانی وونگ کاروای محصول ۲۰۰۰ اختصاص دارد.

پس از نمایش اثر سینمایی نیز نشست نقد و بررسی با حضور محسن آزرم مترجم و منتقد هنر هفتم برگزار می‌شود. مگی چونگ، تونی لیانگ، جو چیانگ و چین تسی آنگ و… بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.


نمایش اثر سینمایی “احمد” و نشست نقد و بررسی با حضور نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان برگزار می‌شود. در برنامه بعدی نیز نمایش اثر سینمایی “در حال و هوای عشق” و نشست نقد و بررسی با حضور مترجم و منتقد هنر هفتم برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *