“پخش زنده آنلاین اثر سینمایی «قطع فوری» از امشب”

اکران آنلاین «قطع فوری» از امشب


اثر سینمایی سینمایی “قطع فوری” به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی در ساعت 20 امشب یکشنبه 17 دی‌ماه در بستر نرم‌افزاری تیوال آنلاین اکران می‌شود. این اثر سینمایی بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی و با مشارکت گروه فیلمسازی بحرفیلم ساخت و ساز شده است و روایت خیالی عاشقانه ای در شبی که تهران تحت تأثیر زمین لرزه پنج ریشتری قرار میگیرد را روایت می‌کند. عوامل سازنده این اثر سینمایی شامل بازیگرانی همچون شقایق فراهانی و سوگل طهماسبی، نویسندگان فیلمنامه مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری آرش خلاق‌دوست، مدیر صدابرداری ارسلان کیان‌ارثی و اردلان کیان‌ارثی، آهنگساز یوگنی گرینکو و دیگر اعضای تیم ساخت و ساز اثر سینمایی می‌باشند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اثر سینمایی سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی از ساعت ۲۰ امشب یکشنبه ۱۷ دی‌ ماه به صورت آنلاین در بستر نرم‌افزاری تیوال اکران می‌شود.

«قطع فوری» بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی توسط گروه فیلمسازی بحرفیلم و در روزگار همه‌گیری بیماری کرونا، مستقل و با سرمایه شخصی ساخت و ساز شده است، این اثر سینمایی آخرین نقش‌آفرینی زنده یاد علی انصاریان است و قصه‌ای عاشقانه در شبی را روایت می‌کند که زمین لرزه‌ای پنج ریشتری، تهران را می‌لرزاند.

سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، علی یعقوبی، خشایار بحرالعلومی، احمدرضا معراجی، علی اردلان، رامینا حسینی، گلبرگ محمدی، آرمان درویش و روشنک عجمیان، با هنرمندی شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد حسینی، ساسان کریمی دیگر بازیگران «قطع فوری» هستند.

عوامل سازنده این اثر سینمایی نیز عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاق‌دوست، مدیر صدابرداری: ارسلان کیان‌ارثی و اردلان کیان‌ارثی، آهنگساز: یوگنی گرینکو، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی‌ نژاد، تدوین: محمدحسین کشاورز و مریم بحرالعلومی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، طراح گریم: مهدیه اعرابی، طراح لباس: مریم بحرالعلومی، اصلاح رنگ: آرش کاظم زاده و سامان مجدوفایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: کتایون درخشان، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکس: علی یعقوبی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: بهمن صدیق، مجری طرح: علیرضا کیان‌ارثی، محصول: گروه فیلمسازی بحرفیلم.


اثر سینمایی سینمایی «قطع فوری» از ساعت ۲۰ امشب یکشنبه ۱۷ دی‌ ماه در بستر نرم‌افزاری تیوال اکران می‌شود. این اثر سینمایی بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی و در روزگار همه‌گیری بیماری کرونا، مستقل و توسط گروه فیلمسازی بحرفیلم ساخت و ساز شده است. نقش آخرین نقش‌آفرینی زنده یاد علی انصاریان را در برمی‌گیرد. روایت خیالی این اثر سینمایی درباره یک شب عاشقانه است که زمین لرزه‌ای پنج ریشتری، تهران را می‌لرزاند. بازیگران این اثر سینمایی شامل شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور هستند. عوامل سازنده این اثر سینمایی شامل مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد به عنوان نویسندگان فیلمنامه، آرش خلاق‌دوست به عنوان مدیر فیلمبرداری، ارسلان کیان‌ارثی و اردلان کیان‌ارثی به عنوان مدیر صدابرداری، یوگنی گرینکو به عنوان آهنگساز و طراحی صدا، محمود موسوی‌ نژاد به عنوان طراحی و ترکیب صدا، محمدحسین کشاورز و مریم بحرالعلومی به عنوان تدوین، علی اسماعیلی به عنوان طراح صحنه، مهدیه اعرابی به عنوان طراح گریم، مریم بحرالعلومی به عنوان طراح لباس، آرش کاظم زاده و سامان مجدوفایی به عنوان اصلاح رنگ، کتایون درخشان به عنوان برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، آزاده جهانبخش به عنوان منشی صحنه، علی یعقوبی به عنوان عکاس و مریم قربانی‌نیا به عنوان مشاور رسانه‌ای می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *