اوباما اثر سینمایی‌های خود را بهترین‌های سال ۲۰۲۳ معرفی می‌کند.

اوباما فیلم‌های خودش را بهترین‌های سال ۲۰۲۳ خواند


باراک اوباما در پستی در بستر نرم‌افزاری مجازی آیکس، بهترین اثر سینمایی‌های سال ۲۰۲۳ را معرفی کرد. او این فهرست را با ۳ اثر سینمایی “راستین”، “دنیا را پشت سر بگذار” و “سمفونی آمریکایی” شروع کرد و نوشت که این اثر سینمایی‌ها بهترین آثاری هستند که امسال دیده است. “راستین” در مورد حقوق مدنی سیاهپوستان، “دنیا را پشت سر بگذار” درباره یک روایت خیالی مرموز آخرالزمان و “سمفونی آمریکایی” درباره نوازنده ای است که متوجه می‌شود سرطانش بازگشته است. علاوه بر این، او اثر سینمایی‌های دیگری از جمله “جاماندگان”، “بلک‌بری”، “اوپنهایمر”، “روایت خیالی آمریکایی” و “آناتومی یک سقوط” را هم در لیست خود قرار داد. وی همچنین حمایت خود را از دو اعتصاب نویسندگان و بازیگران در امتداد سال ۲۰۲۳ بیان کرد که بهبود شرایط کاری و حمایت بیشتر تولیدی سرگرمی را به همراه داشت.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ورایتی، باراک اوباما مثل سال قبل، بهترین اثر سینمایی‌های سال از نظر خودش را معرفی کرد؛ او ۳ اثر سینمایی اول این فهرست را به «راستین»، «دنیا را پشت سر بگذار» و «سمفونی آمریکایی» اختصاص داد که در کمپانی ساخت و ساز اثر سینمایی «هایر گراوند» ساخت و ساز شده که او و همسرش میشل آن را تأسیس کرده‌اند.

وی نوشت: شاید مغرضانه به نظر برسد ولی اینها ۳ عنوان از بهترین اثر سینمایی‌هایی هستند که امسال دیدم.

«راستین» با بازی کولمن دومینگو در نقش بایارد راستین، فعال حقوق مدنی نادیده گرفته شده سیاهپوستان، «دنیا را پشت سر بگذار» با بازی ایتن هاوک، جولیا رابرتز و ماهرشالا علی در یک روایت خیالی مرموز آخرالزمان و «سمفونی آمریکایی» مسافرت نوازنده جان باتیست و شریک زندگی‌اش زلیخا جاواد را نشان می‌دهد که وقتی تلاش می‌کند یک سمفونی بسازد، متوجه می‌شود سرطانش بازگشته است.

اوباما در ادامه پست خود در بستر نرم‌افزاری مجازی ایکس درباره فهرست خود بیشتر توضیح داد و با حمایت از دو اعتصاب که تولیدی سرگرمی در سال ۲۰۲۳ با آن مواجه شدند، نوشت: اوایل امسال، نویسندگان و بازیگران برای حمایت از شرایط کاری بهتر و حمایت بیشتر دست به اعتصاب زدند. این منجر به تغییر مهمی شد که تولیدی را به سمت بهتر متحول خواهد کرد.

اوباما علاوه بر پروژه‌هایی که خودش به ساخته شدن آنها کمک کرده در فهرست خود از اثر سینمایی‌های دیگری هم نام برد که شامل «جاماندگان»، «بلک‌بری»، «اوپنهایمر»، «روایت خیالی آمریکایی»، «آناتومی یک سقوط»، «هیولا»، «زندگی‌های گذشته»، «ایر»، «جامعه مودب» و «هزار و یک» به عنوان اثر سینمایی‌های مورد علاقه او در سال ۲۰۲۳ بود.

«زندگی‌های گذشته» و «هزار و یک» از سینمای مستقل و اثر سینمایی‌های بین‌المللی فهرست وی شامل «آناتومی یک سقوط» ژوستین تریه از سینمای فرانسه و «هیولا» هیروکازو کورئیدا از سینمای ژاپن است. درام تاریخی پرفروش کریستوفر نولان «اوپنهایمر» هم در این فهرست جای دارد.

وی سال پیش «تاپ گان: ماوریک»، «همه چیز همه جا به یکباره» و «افترسان» را انتخاب کرده بود.


باراک اوباما بهترین اثر سینمایی‌های سال را معرفی کرد. اثر سینمایی‌های «راستین»، «دنیا را پشت سر بگذار» و «سمفونی آمریکایی» را بهترین اثر سینمایی‌های امسال می‌داند. او از تغییرات مهمی که در تولیدی سرگرمی رخ داده است صحبت کرده و از اثر سینمایی‌های دیگری هم نام برده است که در فهرست علاقه‌مندی‌هایش قرار دارند. او از فرصت برای معرفی اثر سینمایی‌های مستقل و بین‌المللی نیز استفاده کرده است. در سال قبل نیز او اثر سینمایی‌های دیگری را انتخاب کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *