اهدای پرچم مقدس حرم حضرت امیر المؤمنین (ع) به نگارخانه هنر هفتم

اهدای پرچم متبرک حرم حضرت امیرالمومنین (ع) به موزه سینما


با توجه به گزارش ارائه شده توسط دیجیاتور، در روزهایی که به یک‌سیزده رجب سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر می‌باشد، پرچم متبرک گنبد حرم امیرالمومنین (ع) توسط احمد میرعلایی، مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی به نگارخانه هنر هفتم اهدا شده است. این پرچم در بیست و پنجمین دوره جشنواره اثر سینمایی کودک و نوجوان با هماهنگی تولیت آستان مقدس حضرت امیرالمومنین (ع)، به همه‌ی سینماگران ایران به‌عنوان هدیه‌ای ارائه شده است. پرچم نمادین از طریق فریبا کوثری، بازیگر هنر هفتم و تلویزیون، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امیرالمومنین (ع) به نمایندگی از سینماگران ایران تحویل گرفته شده و در افتتاحیه جشنواره کودک و نوجوان معرفی شده است. همچنین، پرچم متبرک گنبد حضرت امام علی (ع) در اعیاد شعبانیه در نگارخانه هنر هفتم و اتاق سینمای دفاع مقدس قرار داده خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی نگارخانه هنر هفتم، همزمان با فرا رسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر، پرچم متبرک گنبد حرم امیرالمومنین (ع) توسط احمد میرعلایی مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی به نگارخانه هنر هفتم اهدا شد.

این پرچم در بیست و پنجمین دوره جشنواره اثر سینمایی کودک و نوجوان از طرف تولیت آستان مقدس حضرت امیرالمومنین (ع) با هماهنگی صورت گرفته از طرف احمد میرعلایی دبیر وقت جشنواره کودک و نوجوان به رسم هدیه به همه سینماگران ایران اهدا شد و این پرچم را فریبا کوثری بازیگر هنر هفتم و تلویزیون طی مراسمی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امیرالمومنین (ع) به نمایندگی از سینماگران ایران تحویل گرفت و در افتتاحیه جشنواره کودک و نوجوان از آن رونمایی شد.

پرچم متبرک گنبد حضرت امام علی (ع) در اعیاد شعبانیه طی مراسمی در نگارخانه هنر هفتم رونمایی و در اتاق سینمای دفاع مقدس در معرض دید عموم مخاطبان قرار خواهد گرفت‌.


در مراسمی که به مناسبت سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر در نگارخانه هنر هفتم برگزار شده بود، پرچم متبرک گنبد حرم امیرالمومنین (ع) توسط احمد میرعلایی، مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی، به نگارخانه هنر هفتم اهدا شد. این پرچم قبلاً در بیست و پنجمین دوره جشنواره اثر سینمایی کودک و نوجوان توسط تولیت آستان مقدس حضرت امیرالمومنین (ع) به هماهنگی با احمد میرعلایی دبیر وقت جشنواره به عنوان هدیه‌ای برای سینماگران ایران اهدا شده بود. پرچم متبرک گنبد حضرت امام علی (ع) در اعیاد شعبانیه نیز در نگارخانه هنر هفتم به نمایش عموم مردم قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *