موسیقیدانان ارکستر ملی در «بسته پیشنهاد شده» به مستوران هم پیوستند.

اهالی مستوران در «بسته پیشنهادی»/ نوازندگان ارکستر ملی همراه شدند


برنامه “بسته پیشنهادی” هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۱۵ توسط مژده لواسانی اجرا می‌شود. این برنامه در هر قسمت به معرفی یک پیشنهاد فرهنگی و هنری برای خانواده‌ها می‌پردازد و در این قسمت جمعه بازیگران و کارگردان سریال “مستوران” مهمانانی در برنامه هستند. شب گذشته نیز سه تن از نوازندگان ارکستر هنر صوتی ملی ایران در اجرای اخیر مجید انتظامی همراهی کردند. همچنین در برنامه، یک طباخ یا کله‌پز نیز در آیتم “بسته پیشنهادی من” پیشنهادی فرهنگی و هنری خود را ارائه می‌دهد. “بسته پیشنهادی” محصولی از گروه خانواده شبکه دو است و در حوزه میراث و آثار خلاقانه به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی برنامه، برنامه «بسته پیشنهادی» هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۱۵ با اجرای مژده لواسانی روی آنتن می‌رود.

این برنامه که در هر قسمت به معرفی یک پیشنهاد فرهنگی و هنری برای خانواده‌ها می‌پردازد امشب جمعه ۲۲ دی میزبان بازیگران و کارگردان سریال «مستوران» است. آزاده مویدی‌فرد، یدالله شادمانی بازیگران و علی هاشمی کارگردان سریال امشب به این برنامه می‌آیند.

شب گذشته نیز، «بسته پیشنهادی» میزبان سه تن از نوازندگان ارکستر هنر صوتی ملی ایران شدند که در اجرای اخیر مجید انتظامی، او را همراهی کردند. شهرام رکوعی، روشنک نوشی و آرین قیطاسی هنرمندانی بودند که از تجربه‌های خود در نوازندگی هنر صوتی اثر سینمایی و سریال‌ها گفتند.

امشب همچنین در آیتم «بسته پیشنهادی من» پیشنهادی فرهنگی و هنری را از زبان یک طباخ یا کله‌پز می‌شنویم که از علاقه‌اش به سریال‌هایی چون «پایتخت» می‌گوید.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که بعد از مدتی فصل دوم آن به آنتن بازگشته است و در حوزه میراث و آثار خلاقانه به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

«بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی و سردبیری محمد جباری ۲ شب در هفته به پخش می‌رسد.


برنامه “بسته پیشنهادی” هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۱۵ به تهیه کنندگی الهه بهبودی و سردبیری محمد جباری در شبکه دو پخش می‌شود. این برنامه در هر قسمت به معرفی یک پیشنهاد فرهنگی و هنری برای خانواده‌ها می‌پردازد. امشب در برنامه “بسته پیشنهادی” بازیگران و کارگردان سریال “مستوران” به میزبانی مژده لواسانی حضور دارند. شب گذشته نیز در این برنامه سه تن از نوازندگان ارکستر هنر صوتی ملی ایران به میزبانی رفتند و در اجرای اخیر مجید انتظامی همراهی کردند. در همین برنامه یک طباخ یا کله‌پز نیز برای معرفی پیشنهاد فرهنگی و هنری خود در بسته پیشنهادی من با ما صحبت می‌کند. برنامه “بسته پیشنهادی” به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی در حوزه میراث و آثار خلاقانه می‌پردازد و نشان می‌دهد که شبکه دو همچنان به ساخت و ساز محتوای متنوع و کیفی در این حوزه اهمیت می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *