اعلام عرضه پوستر جدید “هتل”

انتشار پوستر جدید «هتل»


اثر سینمایی کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران، مصطفی زندی و پیمان جزینی پس از گذشت بیش از ۱۰۰ روز از آغاز اکران، با جذب ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار مخاطب در سراسر کشور و فروش بیش از ۲۲۵ میلیارد تومان، رکوردهای بسیاری را در گیشه هنر هفتم شکسته است. این اثر سینمایی با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی و سایر هنرمندان معروف همچنان در اکران قرار دارد. پوستر این اثر سینمایی توسط شایان شفابخش طراحی شده و توزیع آن بر عهده شایسته اثر سینمایی است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی اثر سینمایی، همزمان با گذشت بیش از ١٠٠ روز از آغاز اکران کمدی سینمایی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران، مصطفی زندی و پیمان جزینی، پوستر جدید این اثر سینمایی منتشر شد.

این کمدی پرفروش که از ابتدای اکران خود صدرنشین هفتگی سینماها بوده است، با جذب ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار مخاطب در سراسر کشور، به مرز فروش ۲۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

هتل با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مه‌لقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم‌زاده، جواد پولادی و سام نوری، تاکنون رکوردهای متعددی را در گیشه هنر هفتم شکسته است و اکران آن همچنان ادامه دارد.

طراحی این پوستر را شایان شفابخش بر عهده داشته است و پخش این اثر سینمایی بر عهده شایسته‌اثر سینمایی است.


این متن درباره یک اثر سینمایی کمدی به نام “هتل” می‌باشد که توسط مسعود اطیابی کارگردانی شده است. این اثر سینمایی پس از 100 روز اکران، به میزان 5.2 میلیون مخاطب پرداخته و فروشی حدوداً 225 میلیارد تومان داشته است. بازیگران این اثر سینمایی شامل پژمان جمشیدی، محسن کیایی و ریما رامین‌فر است. همچنین این اثر سینمایی رکوردهای متعددی را در گیشه هنر هفتم شکسته است. طراحی پوستر این اثر سینمایی توسط شایان شفابخش انجام شده و پخش اثر سینمایی توسط شرکت شایسته‌اثر سینمایی تامین می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *