وجود امکان حذف حساب کاربری در پیام‌رسان‌های داخلی

امکان حذف حساب کاربری در پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد


در این متن، قاسم عسلی که مدیر کل دفتر رییس سازمان تکنولوژی مخابرات است، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد امکان حذف حساب کاربری در پیام‌رسان‌های داخلی صحبت کرده است. وی بیان می‌کند که حفظ حریم خصوصی کاربران این پیام‌رسان‌ها اهمیت بیشتری دارد و امکان حذف حساب کاربری برای کاربران وجود دارد. علاوه بر این، عسلی اشاره کرده است که با حذف حساب کاربری، اطلاعات مربوط به آن حساب نیز نابود می‌شود تا جلوی رخداد حوادث ناخواسته گرفته شود. در پایان، او اشاره کرده است که بخش “حذف حساب کاربری” در تصویر برخی از پیام‌رسان‌ها قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، قاسم عسلی، مدیر کل دفتر رییس سازمان، ارتباطات سازمانی و امور بین‌الملل سازمان تکنولوژی مخابرات در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در خصوص موضوع امکان حذف حساب کاربری در پیام‌رسان‌های داخلی گفت: حفظ حریم خصوصی کاربران پیام‌رسان‌های داخلی فراتر از دغدغه، حتی خط قرمز وزارت مخابرات و خود پیام‌رسان‌ها است. امکان حذف حساب کاربری(Delete Account)به عنوان حقوق مسلّم کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد.

وی افزود: پس از حذف حساب کاربری به دلیل غیر قابل بازگشت بودن اطلاعات مربوط به این حساب در این بخش سعی شده تا جلوی حوادث احتمالی ناخواسته گرفته شود. شاید به همین دلیل بوده که تصور امکان عدم حذف اکانت به وجود آمده است.

عسلی در پایان گفت: تصویر بخش «حذف حساب کاربری» تعدادی از پیام‌رسان‌ها در تصویر قابل مشاهده است.


با توجه به اظهارات قاسم عسلی، مدیر کل دفتر رییس سازمان تکنولوژی مخابرات، امکان حذف حساب کاربری در پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد. او بیان کرد که حفظ حریم خصوصی کاربران این پیام‌رسان‌ها برای وزارت مخابرات و خود پیام‌رسان‌ها نیز اهمیت دارد. پس از حذف حساب کاربری، اطلاعات مربوط به آن حساب به دلیل غیر قابل بازگشت بودن، در دسترس قرار نخواهد گرفت و این امر باعث جلوگیری از وقوع حوادث ناخواسته می‌شود. قاسم عسلی نیز اشاره کرد که برخی از پیام‌رسان‌ها بخش “حذف حساب کاربری” را در تصویری به نمایش می‌گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *