امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دیجی‌پی و بانک فروش خارجی

امضای تفاهم‌نامه همکاری دیجی‌پی و بانک صادرات


بانک فروش خارجی و شرکت دیجی‌پی در یک مراسم تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند که بر اساس آن، بانک فروش خارجی به عنوان تأمین‌کننده مالی وام های دیجی‌پی را تخصیص می دهد. کاربران دیجی‌پی با انتخاب بانک فروش خارجی می توانند اعتبار خرید تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان را دریافت کنند و از ۲۳ فروشگاه شامل دیجی‌کالا خرید کنند. این همکاری مهم باعث توسعه تکنولوژی مالی‌ها و تولیدی مالی در کشور خواهد شد.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، روز سه‌شنبه دوازدهم دی ۱۴۰۲، بانک فروش خارجی و دیجی‌پی در مراسمی تفاهم‌نامه‌ای برای تخصیص اعتبار به کاربران دیجی‌پی امضا کردند.

در واقع این یک تفاهم‌نامه سه جانبه بین دیجی‌پی، دیجی‌کالا و بانک فروش خارجی است و براساس این قرارداد و همکاری مشترک از این پس، بانک فروش خارجی هم در جمع تامین‌کنندگان مالی سرویس دریافت وام دیجی‌پی قرار گرفته است. طبق این تفاهم‌نامه کاربران دیجی‌پی علاوه بر طرح‌های بانک ملت و بانک بازرگانی می‌توانند با انتخاب بانک فروش خارجی به‌عنوان تأمین‌کننده مالی خود از دیجی‌پی تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند. کاربرانی که این تسهیلات آنلاین را دریافت می‌کنند می‌توانند از ۲۳ فروشگاه از جمله دیجی‌کالا خرید کرده و در اقساطی ۱۲ ماهه مبلغ دریافتی خود را تسویه کنند.

محسن سیفی مدیرعامل بانک فروش خارجی درباره این تفاهم‌نامه گفت: فروش خارجی یک بانک ۸۰ ساله با ۶۰ هزار نفر نیرو است و همکاری و صبوری دیجی‌پی در درک این موضوع باعث شد این تفاهم‌نامه به ثمر برسد.

او ادامه داد: جایگاه نام تجاری فروش خارجی و دیجی‌کالا مشخص است و هر دوی ما سهم زیادی از بازار خودمان را در اختیار داریم. تاکنون ۴۰ میلیون ایرانی از خدمات بانک فروش خارجی استفاده کرده‌اند. من بارها تاکید کرده‌ام تا چند سال آینده بانک به معنی امروزی آن وجود نخواهد داشت. همین حالا هم بانک‌ها در گوشی‌های موبایل افراد جای گرفته‌اند و جز در موارد خاص کسی به سراغ بانک‌ها به شکل حضوری نمی‌رود.

هدف فراگیری مالی است

هومن امینی مدیرعامل دیجی‌پی هم درباره این تفاهم‌نامه گفت: روی همکاری با بانک‌ها حساب کرده‌ایم و همکاری‌های مشترک با سازمان‌های مالی از اهداف مهم ما در دیجی‌پی است. از سویی برای اینکه بتوانیم سرویس اعتباری دیجی‌پی را متنوع‌تر و تکمیل‌تر کنیم از همکاری با بانک‌های جدید استقبال می‌کنیم.

امینی در ادامه به موضوع رتبه‌بندی اعتباری و فراگیری مالی هم اشاره کرد و گفت: فراگیری مالی از ابتدای راه‌اندازی کسب و کارهایی مثل ما در اولویت بود. در واقع لندتک‌ها با این هدف تأسیس شدند تا سرویس‌های مالی عادلانه‌تری را در اختیار کاربران قرار دهند و در نگاه کلان همکاری با بانک این امکان را فراهم می‌کند. ما از بانک‌ها می‌خواهیم ما را بخشی از راه حل برای مشکلات مالی موجود بدانند و به شرکت‌های فناور اعتماد بیشتری کنند.

توسعه تکنولوژی مالی‌ها در گرو همکاری با بانک‌ها است

حمید محمدی مدیرعامل دیجی‌کالا هم در ادامه ضمن تاکید به همکاری با بانک‌ها برای توسعه کسب و کار دیجی‌کالا و دیجی‌پی، توضیح داد: توسعه تکنولوژی مالی‌ها در گروه همکاری با بانک‌ها است و اگر این درک و همکاری دوجانبه رخ بدهد، مسلماً تکنولوژی مالی‌ها و لندتک‌ها بیش از پیش توسعه پیدا خواهند کرد و این مسئله به نفع کاربران و تمامی ذینفعان این تولیدی است. محمدی ادامه داد هم بانک فروش خارجی و هم دیجی‌کالا دو نام تجاری با کاربرانی میلیونی هستند که می‌توانند از این بازار به نفع توسعه یکدیگر بهره‌مند شوند.


تفاهم‌نامه بانک فروش خارجی و دیجی‌پی برای تخصیص اعتبار به کاربران دیجی‌پی امضا شد. طبق این تفاهم‌نامه، کاربران دیجی‌پی می‌توانند با انتخاب بانک فروش خارجی به‌عنوان تأمین‌کننده مالی، تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند. این تفاهم‌نامه بین دیجی‌پی، دیجی‌کالا و بانک فروش خارجی امضا شده و بانک فروش خارجی در جمع تامین‌کنندگان مالی سرویس دریافت وام دیجی‌پی قرار گرفته است. این همکاری باعث توسعه تکنولوژی مالی‌ها و لندتک‌ها و توسعه کسب و کار دیجی‌کالا و دیجی‌پی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *