مشکل کمبود لاستیک در کشور بهبود یافته است.
0 نظر
دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور اعلام کرد که توزیع لاستیک از طریق سکوهای اینترنتی، عرضه مستقیم شرکتهای ساخت و ساز کننده و واحدهای صنفی در سراسر شهرها و استانها در حال اجراست. در برخی از سایزهای لاستیک کمبود داشتیم اما این نقصان نیز برطرف شده است. توزیع لاستیک در بسیاری از واحدهای صنفی صورت میگیرد و متقاضیان دسترسی به همه این واحدها را دارند. استعلام فرد و وسایل نقلیه در سامانههای اینترنتی یکی از مشکلات پیش روی خریداران لاستیک است و در صدد برطرف کردن آن هستیم. فروشگاههای اینترنتی در تمامی شهرها فعال هستند و لاستیک را توزیع میکنند. لاستیکهای وارداتی نیز در فرآیند ثبت سفارش و ترخیص از گمرکات مورد نظارت و بازرسی قرار میگیرند و از نظر کیفیت و استاندارد تایید میشوند. در صورت وجود هرگونه تخلف، گرانفروشی یا مسائل کیفیت، شهروندان میتوانند از طریق تلفن ۱۲۴ شکایت خود را ثبت کنند تا همکاران در سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان پیگیریهای لازم را انجام دهند.
به گزارش دیجیاتور غلامعلی مهدوی دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور در گفتوگو با رادیو دانش مالی گفت: توزیع لاستیک از طریق سکوهای اینترنتی، عرضه مستقیم شرکتهای ساخت و ساز کننده و واحدهای صنفی در سراسر شهرها و استانها در حال اجراست و متقاضیان در صورت عدم دسترسی به هریک از این راهها میتواند از طرق دیگر اقدام نمایند.
وی ادامه داد: در یک مقطع زمانی در برخی از سایزها کمبود داشتیم و در حال حاضر این نقصان نیز برطرف شده است.
وی در خصوص گلایه برخی از متقاضیان در مورد عدم موجودی لاستیک در برخی از واحدهای صنفی متذکر شد: توزیع لاستیک در بسیاری از واحدهای صنفی صورت میگیرد و متقاضیان دسترسی به همه واحدهای صنفی را دارند.
دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور استعلام فرد و وسایل نقلیه را در سامانههای اینترنتی یکی از مشکلات پیش روی خریداران دانست و توضیح داد: گاهی در سامانه جامع بازرگانی به دلیل فنی استعلامات با تأخیر انجام میشود که در صدد مرتفع کردن آن هستیم.
وی از توزیع لاستیک در فروشگاههای اینترنتی همچون گذشته خبر داد و گفت: فروشگاهای اینترنتی در تمامی شهرها فعال بوده و در حال توزیع و فروش لاستیک میباشند.
وی با اشاره به بازرگانی بینالملل لاستیکهای کامیونهای سنگین و نظارت بر کیفیت آنها گفت: تمامی لاستیکهای وارداتی در فرآیند ثبت سفارش و نیز ترخیص از گمرکات مورد نظارت و بازرسی سازمان صمت و اتاق اصناف قرار میگیرند و از نظر کیفیت و استاندارد مورد تائید میباشند.
وی در پایان گفت: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلف در خصوص توزیع، گرانفروشی و یا کیفیت لاستیکها میتواند از طریق تلفن ۱۲۴ شکایت خود را ثبت نمایند تا همکاران در سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان پیگیریهای لازم را انجام دهند.
توزیع لاستیک از طریق سکوهای اینترنتی، عرضه مستقیم شرکتهای ساخت و ساز کننده و واحدهای صنفی در سراسر شهرها و استانها اجرا میشود. متقاضیان در صورت عدم دسترسی به یکی از این راهها، میتوانند از طرق دیگر اقدام کنند.
کمبود لاستیک در بعضی از سایزها در یک مقطع زمانی وجود داشته است، اما اکنون این نقصان برطرف شده است.
توزیع لاستیک در بسیاری از واحدهای صنفی انجام میشود و متقاضیان دسترسی به همه واحدهای صنفی را دارند.
استعلام فرد و وسایل نقلیه در سامانههای اینترنتی تاخیر دارد و در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.
فروشگاههای اینترنتی در تمامی شهرها فعال هستند و لاستیک را توزیع و فروش میکنند.
لاستیکهای وارداتی در فرآیند ثبت سفارش، ترخیص و نظارت مورد بررسی قرار میگیرند و از نظر کیفیت و استاندارد تایید میشوند.
شهروندان میتوانند در صورت تخلفات یا مشکلات در توزیع، گرانفروشی و یا کیفیت لاستیکها، از طریق تلفن ۱۲۴ شکایت خود را ثبت کرده و به پیگیری لازم از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان دست یابند.