افزایش سرمایه بانک زراعت به مقدار ۱۱۰ هزار میلیارد ریال

افزایش ۱۱۰ هزار میلیارد ریالی سرمایه بانک کشاورزی


بانک زراعت در طی ۲ مرحله، از محل انتقال سهام پالایشگاه منابع هیدروکربن امام خمینی (ره) و نقدینگی، سرمایه خود را به مبالغ ۳۵ هزار میلیارد ریال و ۷۵ هزار میلیارد ریال افزایش داده است. این افزایش سرمایه، با حمایت و اعتماد حکومت و مجوز نهاد مالی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و می‌تواند به تقویت حمایت بانک زراعت از ساخت و ساز و اشتغال در بخش زراعت و تحکیم پایه‌های امنیت غذایی کشور منجر شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزای مهر به نقل از ارتباطات سازمانی بانک زراعت، سرمایه این بانک طی ۲ مرحله به مبالغ ۳۵ هزار میلیارد ریال از محل انتقال سهام پالایشگاه منابع هیدروکربن امام خمینی (ره) و ۷۵ هزار میلیارد ریال به صورت نقدی طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری افزایش یافته است.

شایان ذکر است این امر که با حمایت و اعتماد حکومت محترم و مجوز نهاد مالی جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفته است، می‌تواند به افزایش توان حمایتی بانک زراعت از ساخت و ساز و اشتغال در بخش زراعت و تحکیم بیش از پیش پایه‌های امنیت غذایی کشور منجر شود.


سرمایه بانک زراعت در طول ۹ ماه ابتدای سال جاری افزایش یافته است. این افزایش سرمایه به میزان ۳۵ هزار میلیارد ریال از محل انتقال سهام پالایشگاه منابع هیدروکربن امام خمینی به بانک زراعت و نیز ۷۵ هزار میلیارد ریال به صورت نقدی صورت گرفته است. بازرگانی دیجیاتور این خبر را منتشر کرده است. این افزایش سرمایه با تأیید و حمایت حکومت و با مجوز نهاد مالی جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. این افزایش سرمایه بانک زراعت می‌تواند به توان حمایتی این بانک از ساخت و ساز و اشتغال در بخش زراعت و تحکیم پایه‌های امنیت غذایی کشور افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *