افزایش تعداد مشارکت‌کنندگان در طرح کالانو بانک بازرگانی

افزایش پذیرندگان طرح کالانو بانک تجارت


بانک بازرگانی اعلام کرده است که محصول اعتبار خرید به نام “کالانو” برای اشخاص حقیقی امکان خرید محصولات از شرکت‌های مختلف را فراهم کرده است. این اعتبار با توسعه همکاری با شرکت‌های معتبر مانند کویرموتور، پاکشوما، مادیران، گلدیران و ایران دوچرخ، به مشتریان این امکان را می‌دهد که کالای مورد نظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند. این اعتبار با قرارداد مرابحه و تأمین وثایق و تضامین، از طریق برنامه تلفن همراه باجت و شعب بانک بازرگانی قابل دریافت است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازماندهی ارتباطات سازمانی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک بازرگانی، محصول اعتبار خرید بانک بازرگانی تحت عنوان «کالانو» ویژه اشخاص حقیقی، امکان خرید محصولات از شرکت‌های مختلف را برای مشتریان فراهم کرده است.

پیش از این امکان خرید از دوشرکت بزرگ کویرموتور و پاکشوما برای مشتریان فراهم بود که با توسعه ارائه‌کنندگان این محصول، مشتریان می‌توانند به پشتوانه اعتبار خود تا سقف تعیین شده توسط بانک از فروشگاه‌های شرکت‌های صنایع لوازم خانگی مادیران، گلدیران و همچنین شرکت ایران دوچرخ نیز کالای مورد نظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

این اعتبار به پشتوانه قرارداد مرابحه و ضمانت‌نامه تعهد پرداخت و در قبال اخذ وثایق و تضامین کافی، پس از افتتاح حساب در برنامه تلفن همراه باجت، به متقاضی اعطا می‌شود و از دو روش غیرحضوری از طریق برنامه تلفن همراه باجت و حضوری از طریق شعب بانک بازرگانی در سراسر کشور قابل دریافت است.


محصول اعتبار خرید بانک بازرگانی تحت عنوان «کالانو» ویژه اشخاص حقیقی، امکان خرید محصولات از شرکت‌های مختلف را برای مشتریان فراهم می‌کند، از جمله دو شرکت بزرگ کویرموتور و پاکشوما که مشتریان می‌توانند به پشتوانه اعتبار خود به صورت اقساطی از فروشگاه‌ها خرید کنند. این اعتبار با قرارداد مرابحه و تعهد پرداخت ارائه می‌شود و از دو روش غیرحضوری و حضوری قابل دریافت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *