افتتاح شعبه بانک شهر در منطقه ویژه ماهشهر به نام شهید تندگویان

افتتاح شعبه شهید تندگویان بانک شهر در منطقه ویژه ماهشهر


در مراسم افتتاح شعبه شهید تندگویان بانک شهر در منطقه ویژه ماهشهر که به عنوان قطب تولیدی پتروشیمی شناخته می‌شود، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی اظهار داشت که بانک شهر با هدف بهره‌مندی این تولیدی از خدمات برتر بانکی، نزدیکانه با فعالان این تولیدی همکاری می‌کند و از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف آن استفاده می‌کند. او همچنین بیان کرد که برنامه‌های بانک شهر برای توسعه و ارتقا تولیدی پتروشیمی در آینده نزدیک شامل ارائه خدمات متنوع در حوزه ارزی، ریالی و خدمات مالی الکترونیک است و حمایت از تولیدی پتروشیمی برای توسعه بیشتر آن، از اولویت‌های این بانک محسوب می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در این مراسم با اشاره به تعامل نزدیک بانک شهر با فعالان صنایع منابع هیدروکربن، گاز و پتروشیمی، گفت: افتتاح شعبه شهید تندگویان بانک شهر در منطقه ویژه ماهشهر که به قطب تولیدی پتروشیمی معروف است، با هدف بهره مندی این تولیدی از خدمات برتر بانکی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نظام بانکی نقشی مهم در توسعه و ارتقا تولیدی پتروشیمی دارد، افزود: بانک شهر طی دو سال گذشته کمک به رشد و توسعه تولیدی پتروشیمی را به عنوان یکی از روابط حکومتی‌های مهم خود معرفی کرده و از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف این تولیدی استفاده می‌کند.

دکتر احمدی با اشاره به اینکه درآینده نزدیک، چسبندگی پایدار و شراکت استراتژیک میان شبکه بانکی به نمایندگی از بانک شهر با تولیدی پتروشیمی شکل خواهد گرفت، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با بسط خدمات در حوزه ارزی، ریالی و خدمات مالی الکترونیک رضایتمندی فعالان این تولیدی را کسب کنیم.

مدیرعامل بانک شهر در پایان با بیان اینکه، تولیدی پتروشیمی یکی از صنایع مزیت دار کشور نیازمند حمایت و استفاده از خدمات برتر بانکی است، تصریح کرد: منطقه ویژه ماهشهر در این حوزه از جایگاه ویژه و ظرفیت‌های فراوانی برخوردار بوده و قطعاً کمک‌های بانک شهر می‌تواند زمینه شکوفا شدن این تولیدی را در کشور، بیش از پیش فراهم آورد.


افتتاح شعبه بانک شهر در منطقه ویژه ماهشهر با هدف بهره مندی این تولیدی از خدمات برتر بانکی صورت گرفته است. نظام بانکی نقشی مهم در توسعه و ارتقا تولیدی پتروشیمی دارد. بانک شهر طی دو سال گذشته کمک به رشد و توسعه تولیدی پتروشیمی کرده و از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف این تولیدی استفاده می‌کند. در آینده نزدیک، چسبندگی پایدار و شراکت استراتژیک میان شبکه بانکی به نمایندگی از بانک شهر با تولیدی پتروشیمی شکل خواهد گرفت. تلاش می‌کنیم با بسط خدمات در حوزه ارزی، ریالی و خدمات مالی الکترونیک رضایتمندی فعالان این تولیدی را کسب کنیم. تولیدی پتروشیمی نیازمند حمایت و استفاده از خدمات برتر بانکی است و منطقه ویژه ماهشهر قطعاً می‌تواند زمینه شکوفا شدن این تولیدی را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *