اعلام جزئیات کنسرت جدیدترین ارکستر سمفونیک تهران

اعلام جزییات تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران


ارکستر سمفونیک تهران در مطالعات تاریخی چهارم بهمن ماه در تالار وحدت با رهبری منوچهر صهبایی به صحنه می‌رود. در این کنسرت، قطعه‌هایی از آهنگسازان ایرانی و بین‌المللی اجرا خواهند شد، از جمله “سمفونی شماره ۵” اثر چایکوفسکی، “اورتور هزاردستان” اثر حنانه و “سوییت کوچک” اثر دبوسی. اجرای این کنسرت در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و بلیت‌ها از طریق سایت ایران کنسرت قابل تهیه است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، ارکستر سمفونیک تهران چهارم بهمن ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این کنسرت به رهبری منوچهر صهبایی برگزار و در آن قطعاتی ار آهنگسازان ایرانی و بین‌المللی نواخته می‌شود.

بر همین اساس در این کنسرت ارکستر سمفونیک تهران، «سمفونی شماره ۵» اثر پیوتر ایلیچ چایکوفسکی، «اورتور هزاردستان» اثر مرتضی حنانه و «سوییت کوچک» اثر ابری دبوسی را اجرا می‌کند.

ارکستر سمفونیک تهران شامگاه چهارشنبه چهارم بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.


ارکستر سمفونیک تهران در مطالعات تاریخی چهارم بهمن ماه برای اجرای کنسرت به تالار وحدت می‌روید. در این کنسرت، قطعاتی از آهنگسازان ایرانی و بین‌المللی اجرا خواهد شد. قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شوند عبارتند از: “سمفونی شماره ۵” اثر پیوتر ایلیچ چایکوفسکی، “اورتور هزاردستان” اثر مرتضی حنانه و “سوییت کوچک” اثر ابری دبوسی. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *