اطلاعات جدید جلسه ماهانه هنرمندان هنر صوتی

اعلام جزییات تازه ترین نشست ماهانه هنرمندان موسیقی


یک نشست ماهانه هنرمندان هنر صوتی با حضور چهره‌های هنر صوتی در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد. در این نشست، ۱۰ اجرای متنوع از دستگاهی ایرانی، کلاسیک و تلفیقی، از گروه‌های مختلف اجرا خواهد شد. هدف از برگزاری این نشست‌ها، ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، معرفی گروه‌های و جوانان با استعداد هنر صوتی، و پرداختن به رویدادهای پراهمیت هنر صوتی است. علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران برای شرکت در این نشست مراجعه کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی فرهنگسرای ارسباران، نشست ماهانه هنرمندان هنر صوتی شنبه ۱۲ اسفند ماه ساعت ۱۸ با ۱۰ اجرای متنوع (دستگاهی ایرانی، کلاسیک و تلفیقی) با حضور چهره‌های هنر صوتی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

«ساز و آواز همایون عمویی(کمانچه) و ایلیا صادقیان (آواز و تنبک)»، «گروه کلاسیک به سرپرستی امیررضا اوجاقی (نوازنده پیانو و آهنگساز قطعات)»، «ساز و آواز حمید آقایی (تار)، امیر آقایی (تنبک) و امیر حق‌دوست (آواز)»، «گروه پروا به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا عزیزی»، «گروه کوبه‌ای‌نوازان ماهور تحت نظارت بابک بنی‌حسینی»، «گروه ناروش به سرپرستی و آهنگسازی سعید ابراهیمی»، «گروه نوای هاتف به سرپرستی و آهنگسازی منوچهر سهیلی»، «گروه استاد داوود فیاضی»، «گروه ضرب‌آهنگ رسا به سرپرستی اردشیر بزرگ‌نیا» و «ساز و آواز به سرپرستی حسین دهاقین» ۱۰ اجرای هنر صوتی این نشست خواهد بود.

نشست ماهانه هنر صوتی با اهدافی چون ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، اجرای هنر صوتی تجربی، معرفی گروه‌های هنر صوتی و جوانان بااستعداد در زمینه نوازندگی و آواز، به صورت تک‌نوازی و گروه‌نوازی در ژانرهای مختلف با حضور اهالی و علاقه‌مندان هنر صوتی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شده است. همچنین معرفی اثر ادبی‌ها و آلبوم‌های تازه منتشر شده و توجه به رویدادهای پراهمیت هنر صوتی از دیگر برنامه‌های این نشست‌ها است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.


به گزارش دیجیاتور، نشست ماهانه هنرمندان هنر صوتی با حضور چهره‌های هنر صوتی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این نشست هدف ایجاد امکان اجرای هنر صوتی تجربی و معرفی گروه‌های هنر صوتی و جوانان با توانایی نوازندگی و آواز در زمینه تک‌نوازی و گروه‌نوازی در ژانرهای مختلف را دارد.این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست به فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *