اختصاص تسهیلات به شرکت‌های فعال در بازارهای داخلی

اعطای تسهیلات به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی


به گزارش دیجیاتور، سازمان تکنولوژی مخابرات ایران اعلام کرده است که تسهیلاتی به منظور حمایت و ایجاد اشتغال برای کسب و کارهای فعال در حوزه دانش مالی دیجیتال در ایران فراهم شده است. این تسهیلات در قالب آئین نامه “حمایت از سکوها و کسب و کارهای دانش مالی دیجیتال” ارائه می شود و برای کسب و کارهای حقوقی سقف ۵ میلیارد ریال، برای کسب و کارهای صنفی سقف ۳ میلیارد ریال و برای کسب و کارهای حقیقی سقف ۲ میلیارد ریال تعیین شده است. سود این تسهیلات ۱۵.۳۳ درصد است و بازپرداخت آن به مدت ۴۸ ماه، با شش ماه تنفس خواهد بود. علاقه‌مندان می توانند درخواست خود را از طریق سایت یا با تماس به شماره ۱۶۴۹، ارسال کنند. جهت دریافت متن کامل و شرایط عمومی و راهنمای ثبت نام، می توان به سایت مربوطه مراجعه کرد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازمان تکنولوژی مخابرات ایران، مهدی مظفری، مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان تکنولوژی مخابرات ایران گفت: این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و به کلیه کسب و کارهای فعال که بر بستر سکوهای مشمول آئین نامه «حمایت از سکوها و کسب و کارهای دانش مالی دیجیتال» که اقدام به فروش کالا، خدمات و یا فعالیت مالی می‌کنند، ارائه خواهد شد.

وی افزود: سقف این تسهیلات برای کسب و کارهای حقوقی، پنج میلیارد ریال، برای کسب و کارهای صنفی، سه میلیارد ریال و برای کسب و کارهای حقیقی، دو میلیارد ریال است که سود آن ۱۵/۳۳ درصد و باز پرداخت آن ۴۸ ماهه با شش ماه تنفس خواهد بود.

مهدی مظفری تصریح کرد: کسب و کارهای فعال در حوزه دانش مالی دیجیتال کشور که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در سکوهای داخلی مشمول نظیر ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله را دارند می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت https://irantavanafarin.ito.gov.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقه مندان به برای دریافت متن کامل و شرایط عمومی، اختصاصی، مدارک و راهنمای ثبت نام دریافت این تسهیلات به سایت https://1649.ir مراجعه کرده و یا با سامانه پاسخگویی سازمان تکنولوژی مخابرات ایران به شماره ۱۶۴۹ تماس حاصل کنند.


تسهیلات اشتغال‌زایی برای کسب و کارهای فعال در حوزه دانش مالی دیجیتال ارائه می‌شود. سقف این تسهیلات برای کسب و کارهای حقوقی پنج میلیارد ریال، برای کسب و کارهای صنفی سه میلیارد ریال و برای کسب و کارهای حقیقی دو میلیارد ریال است. سود این تسهیلات ۱۵/۳۳ درصد است و بازپرداخت آن ۴۸ ماهه با شش ماه تنفس می‌باشد. کسب و کارهایی که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در سکوهای داخلی مشمول ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله را دارند می‌توانند از طریق سایت مربوطه درخواست خود را ارسال کنند.برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت مراجعه کنید یا با سامانه پاسخگویی سازمان تکنولوژی مخابرات ایران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *