اعضای جدید هیئت مدیره شرکت مخابرات زیرساخت منصوب شدند.

اعضای جدید هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند


در حرکتی جدید، وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات، عیسی زارع پور، مجید حقی و محمدحسین کاشی را به مدت دو سال به سمت هیأت مدیره شرکت مخابرات زیرساخت منصوب کرد. انتظارات اصلی وزیر مخابرات از این اعضا شامل سازماندهی کیفیت و پایداری شبکه مادر ارتباطی، افزایش ظرفیت شبکه انتقال و آموزش کارکنان است. محمدحسین کاشی با سابقه مدیریتی در حوزه مخابرات و تکنولوژی مخابرات و مجید حقی با تجربه ۲۶ ساله در حوزه مخابرات، اعضای جدید این هیأت هستند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات، عیسی زارع پور وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات مجید حقی و محمدحسین کاشی را به مدت دو سال به سمت هیات مدیره شرکت مخابرات زیرساخت منصوب کرد.

سازماندهی، هدایت و راهبری شرکت برای پیشبرد اهداف مرتبط با بستر نرم‌افزاری داخلی اطلاعات، اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ پایداری و کیفیت شبکه مادر ارتباطی، افزایش ظرفیت شبکه انتقال با استفاده از تجهیزات بومی و آموزش و توانمندسازی کارکنان از مهمترین انتظارات وزیر مخابرات از اعضای جدید هیئت مدیره است.

کاشی دارای مدرک کارشناسی ارشد سازماندهی تکنولوژی مخابرات و دارای بیش از ۱۰ سال سابقه مدیریتی در شرکت‌های مختلف حوزه مخابرات و تکنولوژی مخابرات است که «مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد»، «عضو هیئت مدیره نقش اول کیفیت»، «مدیرعامل و عضو هیت مدیره شرکت توسعه مخابرات هوشمند تبیان»، «رئیس هیئت مدیره شرکت تضمین گستر فن آوا» و مشاور در شرکت‌های مخابرات ایران، خدمات انفورماتیک از جمله مهمترین مسئولیت‌های گذشته محمدحسین کاشی به شمار می‌رود.

مجید حقی نیز دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مخابرات و دکترای سازماندهی راهبردی امنیت فضای مجازی است. وی دارای ۲۶ سال سابقه فعالیت در شرکت مخابرات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی است. «مدیرکل طراحی دیتا شرکت مخابرات زیرساخت»، «مدیرکل طراحی سوئیچ شرکت مخابرات زیرساخت»، «مدیر کل طراحی انتقال شرکت مخابرات زیر ساخت»، «معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی» و «معاون امور پستی مخابرات و تکنولوژی مخابرات سازمان تنظیم مقررات رادیویی» از مهمترین مسئولیت‌های قبلی مجید حقی محسوب می‌شود.


محمدحسین کاشی و مجید حقی به مدت دو سال به هیئت مدیره شرکت مخابرات زیرساخت منصوب شدند. انتظارات وزیر مخابرات از این اعضا افزایش ظرفیت شبکه انتقال و آموزش کارکنان است. کاشی با سابقه مدیریتی در شرکت‌های مختلف حوزه مخابرات و تکنولوژی مخابرات به این مسئولیت می‌رسد. از سوی دیگر، حقی با ۲۶ سال فعالیت در مخابرات زیرساخت و تنظیم مقررات و مخابرات رادیویی به این هیئت مدیره پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *