بازنگری عنوان: “نمایشگاه: اسناد و تصاویر تاریخی”

اسناد و تصاویر تاریخی موضوع یک نمایشگاه شد


در نگارخانه‌های اقوام و آیینه برج آزادی، نمایشگاهی برگزار شده است که تصاویر و اسنادی از دوره قاجار تا تحول سیاسی را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه، به همت پژوهشکده مطالعات تاریخی معاصر، معاونت فرهنگی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، خانه اثر ادبی و نوشتار خلاقانه ایران و برج آزادی برگزار شده است و مردمان ایران در طول ۱۵۰ سال گذشته، در برابر استعمار و استبداد بدنبال مبارزه و مقاومت کرده‌اند. این نمایشگاه در مطالعات تاریخی ۱۷ بهمن و از ساعت ۹ تا ۱۹ در تالار آیینه و اقوام برج آزادی برای علاقمندان به دیدن آثار برپا خواهد بود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی برج آزادی، تصاویر «اسناد و تصاویر تاریخی از قاجار تا تحول سیاسی» از روز پنجشنبه ۲۸ دی در نگارخانه‌های اقوام و آیینه برج آزادی به نمایش درآمد.

این نمایشگاه با مشارکت پژوهشکده مطالعات تاریخی معاصر، معاونت فرهنگی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، خانه اثر ادبی و نوشتار خلاقانه ایران و برج آزادی، ۱۵۰ سال مبارزه و مقاومت مردم ایران با استعمار و استبداد از قاجار تا تحول سیاسی را روایت می‌کند.

نمایشگاه «اسناد و تصاویر تاریخی از قاجار تا تحول سیاسی» همزمان با چهل و پنجاهمین سالگرد پیروزی تحول سیاسی، ۱۰۰ سند و تصویر از ۱۵۰ سال مبارزه و مقاومت مردم ایران در برابر استبداد و استعمار از دوره قاجاریه، قیام تنباکو، نهضت مشروطیت، پهلوی اول و دوم تا پیروزی تحول اساسی را به نمایش گذاشته است.

علاقمندان به دیدن این آثار می‌توانند تا ۱۷ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۹ با مراجعه به تالار آیینه و اقوام برج آزادی از این نمایشگاه دیدن کنند.


با مشارکت پژوهشکده مطالعات تاریخی معاصر، معاونت فرهنگی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، خانه اثر ادبی و نوشتار خلاقانه ایران و برج آزادی، نمایشگاه «اسناد و تصاویر تاریخی از قاجار تا تحول سیاسی» برگزار شده است. این نمایشگاه، ۱۵۰ سال مبارزه و مقاومت مردم ایران با استعمار و استبداد را روایت می‌کند. نمایشگاه همزمان با چهل و پنجاهمین سالگرد پیروزی تحول سیاسی برگزار شده و ۱۰۰ سند و تصویر از این مبارزه و مقاومت به نمایش درآمده است. علاقمندان می‌توانند تا ۱۷ بهمن این نمایشگاه را بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *