استفاده دو میلیون نفر از قابلیت اتصال به پیام‌رسان‌ها

استفاده بیش از ۲ میلیون کاربر از قابلیت اتصال پیام‌رسان‌ها


وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات، عیسی زارع پور، در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی اعلام کرد که پیام‌رسان‌های بومی به قابلیت اتصال متقابل مجهز شده‌اند. این قابلیت به تازگی در اتحادیه اروپا برای سکوهای بزرگ بین‌المللی اجباری شده است. تعداد کاربرانی که از این قابلیت در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، آیگپ و گپ استفاده می‌کنند بیش از ۲ میلیون نفر است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، عیسی زارع پور وزیر مخابرات و تکنولوژی مخابرات در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی در خصوص پیام‌رسان‌های بومی گفت: هشت ماه پیش بود که پیام‌رسان‌های بومی به قابلیت «اتصال متقابل یا Interconnection» مجهز شدند که به تازگی قرار است در اتحادیه اروپا برای سکوهای بزرگ بین‌المللی اجباری شود.

وی افزود: تعداد کاربرانی که از این قابلیت در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، آیگپ و گپ استفاده می‌کنند از مرز ۲ میلیون نفر فراتر رفته است.


پیام‌رسان‌های بومی به قابلیت «اتصال متقابل یا Interconnection» مجهز شده‌اند. این قابلیت به تازگی در اتحادیه اروپا برای سکوهای بزرگ بین‌المللی اجباری خواهد شد. تعداد کاربران استفاده‌کننده از این قابلیت در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، آیگپ و گپ از ۲ میلیون نفر فراتر رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *