احترام رئیس سازمان سینمایی به شهدای تروریستی کرمان رقم خورد.

ادای احترام رییس سازمان سینمایی به شهدای تروریستی کرمان


در این متن آمده است که محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور به همراه مدیرکل میراث و ارشاد اسلامی استان کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور یافته و به مقام شهدا، به خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان ادای احترام کرده‌اند. علاوه بر این، مطابق گزارش، این مسافرت به منظور افتتاح نخستین سینمای شهرستان بم پس از لرزه‌نگاری برگزار شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از اداره‌کل ارتباطات سازمانی سازمان سینمایی، محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور در بدو ورود به استان کرمان با همراهی مدیرکل میراث و ارشاد اسلامی استان، با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان ادای احترام کرد.

این مسافرت یک روزه به استان کرمان به منظور افتتاح نخستین سینمای شهرستان بم پس از لرزه‌نگاری صورت گرفته است.


محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور با همراهی مدیرکل میراث و ارشاد اسلامی استان، به گلزار شهدای استان کرمان مراجعه کرده و به مقام شامخ شهدا، به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان ادای احترام کرده است. این مسافرت به منظور افتتاح نخستین سینمای شهرستان بم پس از لرزه‌نگاری تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *