ابوالفضل پورعرب به عنوان اولین “سفیر مهر آثار خلاقانه” منصوب شد/ اولویت‌های یک انتخاب

ابوالفضل پورعرب اولین «سفیر مهر هنر» شد/ اولویت‌های یک انتخاب


در این متن، ابوالفضل پورعرب به عنوان نخستین سفیر مهر آثار خلاقانه صندوق اعتباری آثار خلاقانه معرفی شده است. سفیران مهر آثار خلاقانه از میان هنرمندان شناخته شده انتخاب می‌شوند تا به عنوان واسط با صندوق اعتباری آثار خلاقانه در رفع و برطرف کردن مشکلات مردم کمک کنند. بیرجند و خراسان جنوبی به عنوان اولین مقصد اعطای این نشان انتخاب شده است. علاوه بر این، ششمین آیین نکوداشت هنرمندان نامدار در استان خراسان جنوبی برگزار شد. قبلاً نیز آیین های مشابهی در خوانسار، گیلان، زنجان، اردبیل و بم برگزار شده بود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی صندوق اعتباری آثار خلاقانه، همزمان با برگزاری ششمین آیین نکوداشت نامداران میراث و آثار خلاقانه استان خراسان جنوبی که با حضور بیش از ۲ هزار نفر از مردم این دیار در فرهنگسرای بیرجند برگزار شد، ابوالفضل پورعرب به عنوان نخستین سفیر مهر آثار خلاقانه صندوق اعتباری آثار خلاقانه معرفی شد.

سفیران مهر آثار خلاقانه از میان هنرمندان شناخته شده که مورد وثوق و مراجعه مردم هستند انتخاب می‌شوند و هنرمندان متنخب به عنوان واسط با صندوق اعتباری آثار خلاقانه برای رفع و برطرف کردن مسایل و مشکلات مردم عمل خواهند کرد.

با توجه به گستردگی خدمات و ارایه تسهیلات صندوق اعتباری آثار خلاقانه، برای نخستین‌بار است که در کشور چهره‌های پرارتباط و محبوب برای حل مشکلات هنرمندان انتخاب می‌شوند که بیرجند و خراسان جنوبی به عنوان اولین مقصد اعطای این نشان انتخاب شد.

ششمین آیین نکوداشت هنرمندان نامدار، پیشکسوت و یا دارای نشان درجه یک هنری به همت صندوق اعتباری آثار خلاقانه در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

پیش‌تر نیز آیین نکوداشت هنرمندان و نامداران میراث و آثار خلاقانه در خوانسار، گیلان، زنجان، اردبیل و بم، توسط صندوق اعتباری آثار خلاقانه و همکاری ادارات میراث و ارشاد اسلامی استان پیش روی مخاطبان قرار داده شده بود.


نتیجه این متن این است که آیین نکوداشت هنرمندان نامدار استان خراسان جنوبی با حضور بیش از ۲ هزار نفر برگزار شد. در این آیین، ابوالفضل پورعرب به عنوان نخستین سفیر مهر آثار خلاقانه صندوق اعتباری آثار خلاقانه معرفی شد. سفیران مهر آثار خلاقانه هنرمندانی هستند که مورد وثوق و مراجعه مردم قرار گرفته و واسطه ای برای رفع مشکلات و مسایل آنان هستند. اعطای این نشان برای اولین بار در خراسان جنوبی انجام می شود و انتخاب بیرجند به عنوان مقصد اولیه آن صورت گرفته است. قبلاً آیین نکوداشت هنرمندان و همچنین نامداران میراث و آثار خلاقانه در برخی استان‌های دیگر برگزار شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *